חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה נאוטיקה מעילים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2009

רשת האופנה נאוטיקה, משיקה קולקציית , רחבה ומגוונת, לסתיו חורף 2009/10. הקולקציה מציעה מגוון רחב של מעילים, החל ממעילי סקי ועד למעילי צמר מחויטים.
קולקציית המעילים המיועדת לנשים מגיעה בגזרות צמודות ומחמיאות אשר יוצרת מותן צרה ואורך גוף. בין המעילים ניתן לראות מעיל ניילון ארוך בצבע כחול רויאל וזהב המכסה את הגוף באופנתיות ומשרה חמימות נעימה. המעיל מגיע גם בגזרה מחמיאה וגם בעיצוב אופנתי וטרנדי. המעיל מגיע במידות s-XL ומתווסף אליו כובע שניתן לחיבור והוצאה באמצעות רוכסן. עוד בקולקציה ניתן למצוא מעילים קצרים יותר ובצבעים עזים כמו אדום וכחול, צבעים קלאסיים כמו שחור ואפור ועוד.
מעילי הגברים מחממים במיוחד, הם אופנתיים ומחמיאים עם הצהרה אופנתית. המעילים משולבים בכותנה מחממת בשילוב עם צמר או ניילון נגד הגשם והרוח. דוגמא לאחד המעילים מהקולקציה אשר מיועדים לגבר, מעיל קלאסי אשר תמיד נישאר אופנתי. המעיל בצבע אדום מבד ניילון אשר מתאים גם לימים גשומים. מבפנים הוא מצמר בצבע כחול משובץ מה שמאפשר ללכת עם המעיל גם פתוח ועדיין לשמור על הופעה אלגנטית ומוקפדת. המעיל מתאים לכל סגנון לבוש ג’ינס, אלגנטי וספורטיבי. בקולקציה זו ניתן למצוא גם צבעים נוספים כמו כחול, תכלת וקאמל, וכמו כן מעילי עור בצבע שחור וחום.
נאוטיקה מקפידה על החומרים האיכותיים ביותר  והנוחים ביותר מה שגורם למעיל להיות קל, נוח וטרנדי. מחיר לצרכן 600-1200 ₪ למעילים, 3000 ₪ למעילי העור.
להשיג בסניפי נאוטיקה ברחבי הארץ וברשת חנויות אימפוריום.

רשת האופנה נאוטיקה
רשת האופנה נאוטיקה

רשת האופנה נאוטיקה
רשת האופנה נאוטיקה

רשת האופנה נאוטיקה
רשת האופנה נאוטיקה

 



עמוד זה נצפה: 599 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור