חיפוש באינדקס עסקים

נעלי LOREN – חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 דצמבר 2009

חורף 2010 של מותג הנעליים LOREN

בוהו שיק | המערב הפרוע | גוטיקה

חורף 2010 של מותג הנעליים LOREN – מורכב ממוטיבים נוסטלגיים, טרנדים אופנתיים והשפעות נעלי LOREN - חורף 2010תרבותיות שונות המתאגדים יחדיו ליצירת קולקציה אקלקטית הנושאת ניחוחות נוסטלגיים באינטרפרטציה עכשווית ועדכנית.
גם העונה הקולקציה מורכבת מתרגומים צעירים המתאימים לחורף ישראלי, של מיטב הטרנדים המובילים באופנה העולמית.
מבוהו-שיק ועד רוק צ’יק, מהמראה הרך והכפרי ועד לאורבאניות מתוחכמת – קולקציית החורף של המותג מציעה נעליים לכל שעה ולכל מצב רוח.

הטרנדים הבולטים בקולקציה:

  • בוהו-שיק
    מגפיים בסגנון היפי שיק עם טאץ’ של רוקנ’רול – מגפיים גבוהים עם רצועות עור מתנופפות, מגפונים מזמש עם אבזמים ופרנזים ומגפי דמוי עור עם ניטים מוזהבים בצבעוניות של גווני אפור, שחור, חום, וכחול רויאל. המגפיים האלה הולכים נהדר עם מכנסי קטיפה צמודים, חולצה רקומה וחגורת ניטים או עם שמלה שקופה למחצה עם הדפסים בהשראת "ילדי הפרחים" של פסטיבל "וודסטוק" האגדי.
  • המערב הפרוע
    חיבור בין אופנת בוקרים לסגנון כפרי המשלב פרנזים, ניטים ועקבי עץ מרובעים בשילוב זמש ודנים למראה צבעוני וססגוני עם נגיעות קאנטרי קלילות, היוצר שיק נערת קאנטרי מעודכנת. המגפיים מתאימים ללוק הכולל חולצת פלנל בשילוב מכנסוני ג’ינס וקרדיגן בסריגה גסה בשילוב מטפחת ראש קשורה מתחת לסנטר.
  • גוטיקה
    בקטגוריה זו מפציעים העונה מגפי עור גבוהים שמגיעים עד מעל לברך, עם עקבי סטילטו דקיקים, עתירי קשירות ושרוכים היוצרים מראה דומיננטי, אלגנטי ומתוחכם, בצבעוניות שנעה בין שחור ואפור לגוונים של פירות יער סגולים, כחולים ואדומים. מגפי הסטילטו הן סנסציה, אם מצוותים אותם לחצאית עיפרון המפרגנת למותניים נשיים מודגשים.

מחירים: החל מ-299 ש"ח

נעלי LOREN - חורף 2010



עמוד זה נצפה: 632 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור