חיפוש באינדקס עסקים

טיפול וטיפוח שיער ארוך ושופע

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ינואר 2009

שיער ארוך ושופע,מלא תנועה ונפח, מעוצב בחופשיות יהיה המראה האולטימטיבי השנה. בקולקציה הנוכחית אנחנו בחרנו לשמור על מראה שיער ארוך ככל האפשר.


השיער הארוך כמובן דורש טיפול וטיפוח באופן מתמיד כך שניתן יהיה ליהנות מתוצאה של שיער במראה בריא ומלא זוהר. סגנונות העיצוב של קווי התספורת השנה הבולטים ביותר הם אלא שעוצבו על בסיס האורכים הקיימים בשיער. דירוגים באורך ובקצוות השיער להדגשת הקווים הגיאומטריים, העצמת הנפח הטבעי ליצירת תנועה ובעיקר לתכנן את העיצובים השונים על בסיס הנתונים הקיימים בשיער.


מרקם השיער קובע ומשפיע לא מעט על תהליך בחירת סגנון העיצוב אומר נחום ומדגיש: כאשר אנו עובדים עם שיער עבה ,שיטת הטיפול תהיה על בסיס דירוגים עמוקים הנעשים בתוך השיער בחלקים הפנימיים על מנת שניתן יהיה ליצור קלילות בתנועתו של השיער. כאשר השיער דק ודליל אנו מבצעים דירוג מעודן ושטחי יותר בחלקים החיצוניים.כך יוצרים מראה רך ושומרים על נפח טבעי.


מראה מתולתל גם הוא מאוד מבוקש למרות שהטרנד המרכזי היום הוא בתחום החלקות השיער לצמיתות. ההחלקה מאפשרת ליצור מרקם רך ויוצרת הפחתה משמעותית בכל הקשור לנפח הקיים בשיער. ההחלקה תהיה פתרון נכון לנשים בעלות שיער ארוך ומלא אך עדיין לבעלות שיער מתולתל אשר מחפשות טקסטורה ותנועה במצב הקיים,הפתרון יהיה עיצוב השיער ללא ביצוע פעולת ההחלקה.


הטיפוח:
הצלחת הטיפול תהיה מבוססת על רמת ההצלחה בהתאמת המוצרים מתוך המגוון הקיים בשוק. הטיפוח יעניק לשיער מראה זוהר שופע ומלא חיוניות ויצור השלמה לתספורות ולעיצובים שנבחרו לפי סוג השיער.


לאחרונה נכנסו מגוון של מוצרי שיער
על בסיס חומרים אורגניים/טבעיים הנחשבים כיום לירוקים ולידידותיים יותר ונמצאו לפעילים במיוחד בכל סוגי השיער ונכון יהיה לשקול גם לפי המרכיבים השונים הפועלים בכל מוצר ומוצר אותו מציעים לכם.


ככל שהשיער ארוך יותר כך הוא דורש תשומת לב רבה והשקעה בזמן.


העיצוב:
החלק הסופי של יצירת המראה- לאחר כל השלבים זה החלק היצירתי הסופי. נכון יהיה לומר כי הבסיס לכל העיצובים כיום יש מכנה אחד משותף- מראה חופשי משוחרר הנשאר עם מרחב ותנועתיות.

טיפול וטיפוח שיער ארוך ושופע
טיפול וטיפוח שיער ארוך ושופע



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור