חיפוש באינדקס עסקים

קלרינס – תכשירי הגנה מהשמש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אפריל 2011

קלרינס - תכשירי הגנה מהשמשמעבדות קלרינס ממשיכות במחקרן עבור מוצרי הגנה מפני השמש, על מנת  להבטיח שעורך יזכור את השמש רק לטובה. המוצרים אידיאליים לסוגי עור רגיש, לאלו החשופים לאור שמש אינטנסיבי ולמספר ההולך וגובר של נשים המחפשות מוצרי טיפוח בעלי הגנה גבוהה מאוד מפני השמש. לראשונה, מציעה קלרינס מוצרי ההגנה החדשים עם מקדם הגנה + SPF 50.

משמעותו של מקדם ההגנה (SPF= Sun Protection Factor) היא פי כמה יותר זמן חולף עד שמופיעה אדמומיות בעור בתגובה לקרינה אולטרה סגולה, תוך שימוש בקרם בהשוואה לעור חסר הגנה. ככל שרמת ה-SPF גבוה יותר, כל ההגנה שעורנו יקבל תהיה גבוהה יותר. לכן, באמצעות הסדרה החדשה של קלרינס נוכל להבטיח כי עורנו יקבל הגנה גבוהה מתמיד. מקדמי ההגנה החדשים של קלרינס נמרחים באחידות ובקלות על העור, מגנים מפני התייבשות ועמידים בפני התנאים בחוף הים כגון: חום ממיס, חול דביק, מלח מייבש, מים וזיעה.

UVA / UVB 50+ Sun Wrinkle Control Cream For Face – קרם הגנה לפנים המסייע במניעת קמטים. מסייע בהגנה משמעותית מפני השמש ומקטין את סכנת האדמומיות והגירוי בעור. מעניק הגנה מוגברת ובעל מרקם עדין הנספג ביעילות בעור.
Sun Care Milk-Lotion Spray UVA / UVB 50+ – ספריי תחליב הגנה יעיל במיוחד למניעת נזקי השמש. התחליב מגיע בבקבוק ספריי, שהופך את השימוש בו לנוח במיוחד. התחליב במרקם נוזלי, נספג בקלות בעור ונמרח בעדינות.

 

 



עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור