חיפוש באינדקס עסקים

קישוטי ציפורניים – טרנד הפרחים אביב 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 מאי 2010

תקופת ילדי הפרחים עושה קאמבק אל מחוזות האופנה ומביאה עמה את הצבעוניות התוססת והתמימה משלהי שנות ה-60 אז הבשורה הגורפת קישוטי ציפורניים - טרנד הפרחים אביב 2010הייתה שלום, אחווה ואהבה.
הפרחוניות ששידרה נאיביות בפלטת גוונים פסטלית ואופטימית, הודגשה ברקעים דומיננטיים של גווני הטורקיז, חומים טבעיים, ירוקים על גוניהם בהשראת החזרה לטבע מתובלים בכתומים ובאדומים, יצרו בעצם ניגודיות בעלת חזות ליבראלית בהתאמה לתפיסתם האוניברסאלית התומכת בטבע ופשטות החיים.
ככל שהלכה והתגברה המחאה באותה התקופה נגד מלחמת וייטנאם – כך באה לידי ביטוי מחאתם של "ילדי הפרחים" שהגיעה לשיאה בפסטיבל וודסטוק האגדי באביב 69’.
צבעוניות הטקסטיל האופנתית הייתה אמירה מחאתית נגד השמרנות הממסדית. הדפסי פרחים בכל הגדלים, קטנים ולעיתים מוגזמים בצבעים פסטלים על רקעים עזים ודומיננטיים וגם להפך, הם אלה שיצרו את הסגנון ­­­­­­המיוחד שזכה לכינוי ה"היפי שיק". חוסר ההרמוניה היא זו שיצרה את המחאה לשחרור ושוויון.
סימונה שויקי המתמחה ביישום טרנדיים אופנתיים בתחום קישוטי ציפורניים ברשת נייל סטודיו, מציינת כי עונת אביב 2010 תהיה מעושרת בקישוטי פרחים עם קריצה לכל המוטיבים המאפיינים את תקופת ילדי הפרחים.
טכניקות העבודה המובילות יהיו פיסול תלת-מימד באבקות אקריל צבעוניות, של פרחים דומיננטיים בעלי נוכחות בלתי מתפשרת על שטח הציפורן.
הרקעים עמוסים וצבעוניים, מאגדים מגוון רב של צבעים המחייבים ליצור מעברי צבעים או לחילופין כתמי צבע תוססים. הכל אפשרי ופתוח.
טכניקה נוספת הבאה לידי ביטוי בטרנד העיצוב הנ"ל היא – One-stroke בשילוב צורות גיאומטריות. הקווים המעוגלים מהווים את הקשר הישיר עם רוח התקופה, הבולט בניהם הוא סמל השלום המעוגל והמפורסם. הם יוצרים השלייה ויזואלית של עומק ונפח ומעניקים למראה המוגמר פרספקטיבה מרשימה.
שוויקי מציינת שהטרנד המיניאטורי, העדין והשקט מפנה את מקומו לטובת צבעוניות נוכחת ופיסול OVER SIZE. יחד עם זאת נוכחותם של פרחים המהווים מוטיב עיקרי לטבע השלו והרומנטי מעדנים את המראה הבוטה ויוצרים מראה עשיר וססגוני.



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור