חיפוש באינדקס עסקים

קישוטי ציפורניים – בטי ניזרי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 מאי 2009

בטי ניזרי, מורה ומדריכת קישוטי ציפורניים ובנייה מבת-ים מסבירה על תחום קישוטי ציפורניים.שדרוג פרנץ’ סטנדרטי - בטי ניזרי קישוטי ציפורניים
תחום קישוט הציפורניים אינו תהליך פשוט כפי שייתכן שהוא נראה לעין.
התחום דורש מטכנאית הציפורניים מיומנות ומקצועיות רבה כאשר ישנם קישוטי ציפורניים רבים שלא ניתן לבצעם רק ע"י מראה עיניים, טכנאית ציפורניים מקצועית חייבת להתאמן פעם אחר פעם עד להשגת התוצאה המושלמת, כאשר מילת המפתח היא פרקטיקה.

הכרת טכניקות קישוט רבות ומגוונות:
טכנאית ציפורניים אינה יכולה להתמקצע בטכניקת קישוט אחת. כיום קיימת מודעות גבוהה מאוד מצד הלקוחות וישנה דרישה למגוון שונה ממילוי למילוי של סוג הקישוט. על-כן חייבת הטכנאית (ללא קשר לוותק שלה במקצוע) להתמקצע במגוון סוגי קישוטי ציפורניים שונים בסדנאות קישוטים.

שימוש בכלים ובחומרים ברמה הגבוהה ביותר:
איכות החומרים והכלים מהווה חלק בלתי נפרד מקישוטי הציפורניים, לכל קישוט כלי עבודה ייחודיים משלו, ואלמנטים שונים כגון צבעי אקריל, לקים, אבקות אקריל צבעוני, מתכות, שרשראות, אבנים וכו’. חשוב מאוד לרצות את הלקוחה תוך התאמה של העיצוב לציפורניים, לגוון הלק, לבגד ולאירוע.

שדרוג פרנץ’ סטנדרטי: קישוט ציפורני כלה - בטי ניזרי קישוטי ציפורניים
גם פרנץ’ בצבע אחיד וסטנדרטי דורש טכניקה ופרקטיקה מרובה. על אחת כמה וכמה שדרוגים שונים ומגוונים לפרנץ’ אשר מייפים את מראה הציפורניים – פרנץ’ בשני צבעים ואפילו שלושה צבעים.

קישוט ציפורני כלה:
חשוב להתאים את קישוט הציפורניים של הכלה לכלל האביזרים הנמצאים עליה ביום המיוחד שלה. יש להתחשב אם נעשה שימוש באבנים או באלמנטים אחרים בעיצוב השמלה וכמובן שיש להתייחס לתכשיטים שהיא עונדת.
כיום מאפשרים רוב המקוואות לטבול עם ציפורניים בנויות, לק וקישוטי ציפורניים בתנאי שיש סילר מעל הכל. ידי הכלה ימשכו תשומת לב מרובה כאשר תושיט את ידה למצלמות ולאורחים בכדי שבכיר ליבה ישים על אצבעה את טבעת הנישואין. אסור לשכוח שתמונות נשארות לנצח.

התאמת קישוט לתכשיט:
לא פעם בחירת הקישוט מותאמת לתכשיט אשר על ידה או על צווארה של הלקוחה, חשוב שלטכנאית יהיו מגוון אלמנטים שונים לקישוט בכדי להתאים לתכשיט.

פיסול תלת מימדי באקריל על הציפורן:שיבוץ אבנים על הציפורניים - בטי ניזרי קישוטי ציפורניים
טכניקת קישוט בעזרת מכחול ישירות על גבי הציפורן דורשת תהליך לימוד ופרקטיקה רבה, גם לאבקות אקריל צבעוניות איכותיות יש משמעות רבה בהצלחת הפיסול התלת מימדי. כמובן שקיים צורך במכחול ייעודי ואיכותי לפיסול.

אומנות הציור על גבי הציפורן:
טכניקה זו לקוחה מעולם הציור אך קשה הרבה יותר בגלל המשטח הקטן לציור. בטכניקה זו נעשה שימוש בצבעי מים הנקראים גם צבעי אקריל ובמכחולים שונים ומגוונים ונדרשת מיומנות גבוהה.

שיבוץ אבנים על הציפורניים:
טכניקה זו אינה דורשת ידע מיוחד. כל הנדרש הוא אבני קריסטל איכותיות ונוצצות, צורות שונות של האבנים ודמיון רב לדוגמאות שיבוץ. העניין העיקרי הוא הידע כיצד להדביק ולשבץ את האבנים בכדי למנוע נפילה שלהם מציפורני הלקוחה לאחר מספר ימים אלא יישארו על ידה עד המילוי הבא. חשוב לציין שניתן לשלב בין טכניקות הקישוט השונות.

הכתבה קישוטי ציפורניים נמסרה באדיבות בטי ניזרי, מורה ומדריכת קישוטי ציפורניים ובניית ציפורניים.   טל’: 050-8322575.



עמוד זה נצפה: 1,096 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור