חיפוש באינדקס עסקים

יריד נשים יוצרות

פורסם מאת: בתאריך: 6 מרץ 2014

מקום בלב ברעננה נותן במה לנשים יוצרות לרגל יום האישה הבינלאומי ויקיים במיוחד בשישי הקרוב 7/3 בין השעות 9:00-14:00 יריד נשים יוצרות במקום בלב.

מסעדת מקום בלב ברעננה יוצאת לרגל יום האישה הבינלאומי, עם יריד "נשים יוצרות במקום בלב", שבו משתתפות יוצרות תכשיטים, יוצרות אקססוריז, אומנית קרמיקה, יוצרת עציצים, יוצרות שלטים מעץ, ציירת מנדלות, רוקחת טבעית והכל בעבודת יד .

ביום שישי 7/3 בין השעות 9:00-14:00 יתקיים במסעדה יריד נשים יוצרות במקום בלב שיהיה פתוח לקהל כמחווה לרגל יום האישה, כאשר בין המשתתפות ניתן למצוא את 

אמנית מנדלות וצילום – רינת כהן
צלמת ואמנית. יוצרת מנדלות משולבות ציור, צילום, טקסטים וברכות. מנדלות קולאז’ צילום, מנדלות לילדים, מנדלות עם ברכה לזוגיות, מנדלות עם ברכה למזל, מנדלות עם חמסה ועוד. רינת יוצרת מנדלות עם אנרגיה, ומנדלות עם רוחניות ומעידה על עצמה כי העיסוק במנדלות מכניס הרבה אור ושמחה לחייה.

רות בארלי
גמלאית ילידת ירושלים, מתגוררת כעת בת"א, עובדת סוציאלית בהשכלתה,שעבדה רוב השנים כמורה וכמנהלת אולפן. מאז יצאה לגמלאות (מזה 10 שנים), היא עוסקת בחריזה ותכשיטנות כתחביב וממשיכה ללמוד נושא זה כל הזמן בחוגים שונים.

עדי תם בת 36 נשואה ואמא ל- 3 
כ15 שנה מטפלת ברפואה משלימה ושנים האחרונות רוקחת קוסמטיקה טבעית ומשחות טיפוליות.
כל המוצרים שלה עשויים בעבודת יד מוקפדת, מבוססים על שמנים איכותיים, אשר את חלקם היא עושה בעצמה בבית (שמן קלנדולה ושמן וניל) . בין המוצרים שהיא  רוקחת: דאודורנט על בסיס חמאת שיאה אורגנית, שפתונים, קרם ידיים טיפולי, משחת רגליים ליובש ועוד

רותי בר יוסף  בת 24 מקיבוץ משמר השרון
פתחה זה עתה עסק קטן שבו היא מוכרת עציצים העשויים מפחיות שימורים גדולות וממוחזרות… ישנם חמישה סוגים של תבלינים: נענע טימין רוזמרין, מרווה ואורגנו לצד סלסלאות מטריקו הכל בעבודת יד .
רותי בר יוסף
טל גלבוע ארדון , אמנית קרמיקה בוגרת בצלאל
אמא לשלושה מעצבת ומייצרת כלים למסעדות, חנויות, קייטרינג, מעבירה שיעורים וסדנאות בקרמיקה וקדרות לכל הגילאים, יוצרת ומפיקה פרויקטים רב תחומיים באמנות, עיצוב ואוכל.  הסטודיו שלה ממוקם בלב מושב גבעת ח"ן שצמוד לרעננה .
טל גלבוע במסגרת יריד נשים יוצרות במסעדת מקום בלב

לינדה פינקלשטיין
יוצרת אותיות ותמונות לחדרי ילדי בעבודת יד, עושה שימוש בחומרי גלם , צבעים וטקסטורות המותאמות לגיל הרך .

מצדה אדרי ממושב סתריה שליד רחובות
יוצרת חפצי עץ מעוטרים וייחודיים בעבודת יד . כמעצבת היא עוסקת בשני תחומים – ציור על עץ בשילוב טכניקה של צריבה, ועיצוב גרפי לדפוס.

דנה גל – יוצרת כרטיסי ברכה ויצירות על עץ

שרון בן יליד מעצבת  תכשיטים בעבודת יד
מדובר בתכשיטים מרהיבים ביופיים ובצבעוניותם המתאימים לכל אישה ולכל אירוע: שילוב של זכוכית צבועה ומבריקה, בטכניקת התכה, שילוב של עור איכותי וצבעוני, חרוזים, שרשראות ועוד.
איכות המוצרים גבוהה. כל תכשיט הוא ייחודי ואין שניים זהים במדויק.

שירלי לייטר – מעצבת תכשיטים ואקססוריז
עוסקת מזה שנים רבות בעיצוב , בוגרת מכללת ויצ"ו חיפה במחלקה לעיצוב אופנה, משלבת בעיצוב התכשיטים שלה את הרקע שלה מעולם האופנה וגם מעולם הגרפיקה ויוצרת יחד חגיגה של צבעים וחומרים
תכשיטים שירלי לייטר

 



עמוד זה נצפה: 509 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור