חיפוש באינדקס עסקים

קים בוסי – פרזנטורית MLly

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 ינואר 2012

קים בוסי - פרזנטורית MLly. צילום: יניב אדרי.קים בוסי (23) כוכבת הסדרה שלוש ששודרה בערוץ 2 ובתו של העיתונאי והסופר דודו בוסי, נבחרה לתפקיד פרזנטורית מותג האופנה לצעירות מלאות MLly (אמלי) מבית ml.

בוסי תחליף את תמרה אהרוני, ביתו של השף ישראל אהרוני, ששמשה כפרזנטורית בעת השקת המותג. עבור התפקיד תקבל בוסי 20,000 דולר.

קים בוסי, החלה את דרכה בעולם התקשורת כתחקירנית בטלוויזיה, השתתפה בחלק מפרקי הסדרה "מחוברים", במסגרת תיעודיו של אביה דודו בוסי וכן הגישה פינה בנושאי ייעוץ לקשר בין הורים וילדים בתוכנית הטלוויזיה "יפה לך", בערוץ 24. בימים אלו היא עוסקת בליהוק לתוכנית שעשועים חדשה של עידו רוזנבלום בקשת בשם "חמישים דברים שחייבים לדעת".

את הפריצה הגדולה עשתה בתוכנית הטלוויזיה "שלוש" בערוץ 2, שעקבה אחרי שלוש בנות במסען למצוא אהבה. במהלך התוכנית שלוש התגלתה אישיותה המיוחדת, הנעימה התוססת ויוצאת הדופן של בוסי.

יעל רגב מנהלת הקריאיטיב של מותג האופנה MLly: "קים בוסי מייצגת את ערכי המותג MLly המבטא חדשנות, פלפליות, נשיות צעירה, תוססת, עסיסית, אופנתית ומלאת שמחת חיים. המותג המאפשר לכל צעירה  למצוא את עצמה בתמהיל המותג ובסגנון החיים שלו, בהתאם לטרנדים הקיימים בעולם האופנה לצעירות".

קים בוסי - פרזנטורית MLly. צילום: יניב אדרי.
קים בוסי – פרזנטורית MLly. צילום: יניב אדרי.



עמוד זה נצפה: 490 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור