חיפוש באינדקס עסקים

כוכב הטלוויזיה עידו רוזנבלום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 נובמבר 2009

רנו בחרה בעידו רוזנבלום

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, בחרה באיש הטלוויזיה המצליח עידו רוזנבלום לשמש כפרזנטור החדש של המותג בארץ. רוזנבלום (33) יככב בקמפיין טלוויזיה רחב היקף שיעלה בחודשים הקרובים,במסגרת מיתוג מחדש לרנו בישראל. הקמפיין נאמד בתקציב של כ – 12 מיליון ₪  ויכלול צילום סרט שיעלה בכל ערוצי המדיה, קמפיין אינטרנט רחב, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ושלטי חוצות. הקמפיין ייערך על ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
רוזנבלום, שהינו מגיש טלוויזיה, תסריטאי ואיש תוכן מוערך, מגיש בימים אלה את השעשועון המצליח "מונית הכסף" בערוץ 2. בעבר הגיש את השעשועון "בהפרעה" בערוץ ביפ וכן מביים מערכונים לתוכנית  הסאטירה "ארץ נהדרת". ביוני הצטרף רוזנבלום כחבר בפאנל התוכנית מועדון לילה, לצידו של ארז טל וכוכבי טלוויזיה  נוספים.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו, מסר: "הבחירה בעידו רוזנבלום לפרזנטור הינה תולדה של מחקרי שוק מעמיקים וסידרה של קבוצות מיקוד, מהן עלה כי מגיש הטלוויזיה הינו מוביל דעת הקהל שמייצג באופן הטוב ביותר את ערכי המותג".
עוד מסר וייץ, כי "עידו משדר אמינות, אינטליגנציה, הומור והצלחה. בתוך זמן קצר הוא הפך לאחת הדמויות המובילות והאהובות על מסך הטלוויזיה, וככזה אנו גאים להעמיד אותו בראש הקמפיין שלנו".
מאיר קוטלר מנהלו האישי של עידו רוזנבלום מסר כי: "בשנה האחרונה קיבלנו  פניות מכמה גופים שביקשו את  עידו לשמש כפרזנטור, ובחרנו  לקחת את ההצעה של רנו מכיוון שמדובר במותג שאנחנו  מאמינים  בו ושמחים  לשתף עמו פעולה".
הקמפיין של רנו, בהובלת רוזנבלום, יעלה במהלך חודש דצמבר, במסגרת מהלך למיתוג מחדש והשקת שלושה דגמים חדשים: קליאו, קנגו, פלואנס.

כוכב הטלוויזיה עידו רוזנבלום



עמוד זה נצפה: 389 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור