חיפוש באינדקס עסקים

קיוי משיקים קולקציית סתיו- חורף 2013

פורסם מאת: בתאריך: 19 אוגוסט 2013

אופנת תינוקות והילדים – "קיוי" KIWI,  שעד לפני כשנתיים הייתה ידועה כחברה סיטונאית הפכה לרשת קמעונאית עם קרוב ל-35 סניפים. הרשת  החליטה להוביל את התחום ולהציע בגדים איכותיים ואופנתיים במחירי סוף עונה כל השנה!
קיוי משיקים קולקציית סתיו- חורף 2013פריאל סגול (הבת של דורין סגול מ"האח הגדול") נבחרה להוביל את הקולקציה שעוצבה בהשראת החזון של ילדי העולם מתאחדים והמשפט המפורסם: It’s a small world after all

המגמות הבולטות בעיצוב הקולקציה הן:
סגנון אמריקאי לצד סקוטי ואנגלי

סמלי הלבוש האמריקאים  מככבים העונה בעולמם של  הקטנטנים והילדים של KIWI :  מחולצות בוקרים מבד גי’נס בשילוב הדפסים בדוגמת רקמה על גבי הכתפיים והכיסים, חולצות משובצות במגוון רחב של צבעים, חולצות הדפסים עם סמלים אמריקאים.
חצאיות סקוטיות לילדות, לצד חולצות עם הדפס של דגל בריטניה, וסטים למראה גברי, עליוניות פרווה לילדות עם חגורה במותן ועוד.
 

הגינ’ס העל נצחי שולט
העונה ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של פריטי גי’נס ממכנסים וחולצות מבדים נוחים ונעימים, גזרות בד של מכנסיים מתרחבים,  גזרות צרות, גי’נסים עם קיפולים בסגנון משובץ  ואפילו בגדי גוף יוניסקס מבד גי’נס נעים. 

תינוקות בסטייל
מחלקת התינוקות זוכה גם כן להשתלב במגמה של  סגנונות מהעולם. ניתן לראות דגמים שבהם טוויסטים חינניים כמו למשל: בגד גוף גי’נס יוניסקס מבד נעים ונוח , חצאיות טול ובד בשילוב עדין של פאייטים, ז’קט "סטודנטים" לתינוקות ועוד.
מידות:  ממידה NEW BORN – תינוק ולד, ועד מידה 18
קיוי משיקים קולקציית סתיו- חורף 2013

קיוי משיקים קולקציית סתיו- חורף 2013
צילום פקשוטים: גל אלי
צילום אווירה: צחי וזנה

 



עמוד זה נצפה: 395 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור