חיפוש באינדקס עסקים

המשביר לצרכן – בגדי ים לקיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 פברואר 2008

המשביר לצרכן – בגדי ים לקיץ 2008 – רשת המשביר לצרכן המהווה כיום כרשת המשווקת את מגוון בגדי הים הגדול ביותר, מציגה את קולקציות בגדי הים לקיץ 2008 של המותגים המובילים: פלפל, גוטקס, אוברזון, טורקיז, פרי וסילבר ומצטיינות במגוון רחב של בגדי ים בגדי ים 2008איכותיים במבחר גזרות אופנתיות, לכל טווח הגילאים החל מבגדי ים לנערות ולצעירות ועד בגדי ים לנשים מבוגרות יותר בגזרות מחטבות, שעוצבו בהנדסה מתוחכמת על מנת להעניק את התמיכה הדרושה לכל גזרת גוף בתוספת איכות בלתי מתפשרת.
בגדי הים השנה משלבים בגדי ים חלקים יחד עם בגדי ים במגוון רחב של דפוסי פסים, נקודות, פרחים ,פרפרים, רקמות, צדפים, חבלים, מתכות, בדים שקופים, אפליקציות פרחים, דפוסים גיאומטריים ועוד.
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן: "ברשת קיים המבחר הגדול ביותר בארץ של בגדי ים, עם מגוון מוביל של מותגים, גזרות, מידות וצבעים וכל זאת תחת ההתחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר. בנוסף, מחזיקה הרשת מותג בלעדי "פרי". באמצעות המגוון הרחב בתוספת השרות והמחיר אנו מחויבים ליצירת חווית קניה ייחודית ומובילה".
בין פרטי הקולקצייה ניתן למצוא בגדי ים במראה אופנתי צעיר, נשי ורך, בגדי הים עשויים בדים רכים, המשלבים בדים חלקים עם אלמנטים עיצוביים עדינים כמו שילובי כיווצים וגימורי רשת בתוספת לרקמות פייטים או אבנים. בנוסף, קו פראי יותר המאופיין בהדפסי זברה או נמר בשילוב צבעי אדמה וירוק זית עם אבזמים, ניטים ועיגולי פנינה וקו ספורטיביבגדי ים 2008 עם חיתוכים בצבעי טורקיז וחום, ירוק כתום ושחור.
הגזרות של בגדי הים מותאמות במיוחד לאישה הישראלית, עם תמיכה באזורי החזה והבטן וקו רגליים נכון באזור האגן. גזרות המאופיינות בפתחים עמוקים באזור החזה לצד פתחים, גזרות מעטפה ו-V.
בקולקציה החדשה ניתן למצוא ביקיני המשולב בחזיות ספוג, חזיות עמוקות במיוחד, תחתונים קטנים, תחתונים גבוהים והחידוש האחרון, תחתוני חצאית.
את בגדי הים של פלפל בגזרת ביקיני ואת בגדי הים של פרי מבית גוטקס בגזרת ביקיני, טנקיני ושלמים, ניתן להשיג גם לצעירות בגילאי 15-25.
בגדי ים עם דפוס מעניין של army taiger  – המשלב מראה צבאי עם הדפסי נמר, הדפס בהשראה סינית על רקע טורקיז רענן עם פרחים ומעט פייטים המעניקים ברק עדין לבגד הים, מראה אוריינטלי, האחד בגווני ירוקחום תוך שימוש בחרוזי עץ קטנים וסרטי קישוט רקומים על ההדפס.
השני, מראה "צועני" בשילוב ריקמה צפופה בכסף, אדום, וירוק על רקע של בגד שחור, בקבוצות החלקות קיימות נגיעות עדינות של עבודות יד כגון: אפליקציות, דיסקיות ברונזה, ניטים קטנטנים צבעוניים, תוספות של צדפים בגדי ים 2008הצבועים טון על טון לפי צבעו של הבגד, חישוקי זהב עם חרוזים תלויים ועוד.
חזיות
– משולשות קצרות וארוכות עם כפים נשלפים או קבועים, תמיכות של חגורות רחבות תחת החזה, קשירות בגב , קשתות בכאפ d, נקשרות בצוואר, תומכות ע"י קשתות וברזלים, מחשופי v  כתפיות מתכווננות לנוחיות, פוש-אפ מחמיאות, מרופדות בספוג רך לעיצוב החזה, טנקיני מחמיא לצעירות עם חתך תחת החזה, חזיות דו צדדיות.
תחתונים – קלאסים נמוכים, ברזילאים חשופים, תחתונים משולשים עם קשירה בצדדים, מכנסוני hot- pant, טייבס, חצאית מיני עם וולן מראה צעיר וסקסי, מכנסי כותנה דו צדדיים התואמים לבגדי הים בקולקציה, מכנסי כותנה ספורטיבים מעט ארוכים, תחתונים בגזרות גבוהות עם חגורות שניתנות לקיפול או קשירה, מכנסונים חתיכיים עם שילובי חגורות. שילוב תחתון עם חצאית, פראוו מבד שקוף ואטום תואמים מגוון רחב של בגדי ים בקולקציה.
שלמים – גזרות "גופיה" עם חגורות בטן, מחשופי V, גזרת מעטפה מרופדת בכפים רכים עם חיתוך תחת החזה במראה מחמיא ונשי, גזרת קאט אווטמחשוף נדיב.

המשביר לצרכן - בגדי ים 2008



עמוד זה נצפה: 590 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור