חיפוש באינדקס עסקים

מתיחת פנים באמצעות חוטים

פורסם מאת: בתאריך: 10 פברואר 2014

הטיפול מתבסס על החדרת חוטי אפטוס בעזרת מחט דקה אל מתחת לשכבת הדרמיס תוך מתיחה ועיצוב האזור המטופל וקיבועו על ידי החוט. במתיחת פנים בחוטים מוחדרים החוטים אל עומק רקמות העור הרכות, בעזרת מחט. המבנה הייחודי של החוטים מאפשר להם להוות כמו תופסנים פנימיים בתוך הפנים. הרופא מותח את החוטים, בצורה עדינה, בכיוון הרצוי, וכך הם נתפסים ברקמה וגורמים לכך שהעור יתרומם כלפי מעלה והפנים יקבלו את המראה הצעיר והמוצק.


אחד מסוגי החוטים הם כאלה, אשר מורכבים מבליטות קטנות הפונות לשני כיוונים, לכל אורכם של החוטים. מבנה זה מאפשר בנוסף למתיחה גם הגדלת נפח הלחיים. באמצעות השימוש במספר גדול של חוטים, באופן יחסי, נוצרת רשת גמישה שבעזרתה ניתן לשלוט על מידת הרמת העור, על הכיוון של המתיחה ועל מאפיינים נוספים אשר יוצרים מראה טבעי לפנים.

מתיחת פנים וצוואר באמצעות חוטי אפטוס עברה פיתוחים ושכלולים רבים וכיום משמשת עזר מצויין לביצוע מתיחת פנים ללא התערבות ניתוחית. משך ההחלמה הממוצע ממתיחת פנים בחוטים הוא מספר ימים, למרות שישנה טראומה מסוימת לרקמות העור ולעתים מופעים גם שטפי דם פנימיים.


הטיפול נעשה בעזרת אלחוש מקומי בלבד, כך שהוא מתאים גם לאנשים, שמסיבות כאלה או אחרות, אינם מסוגלים לעבור הרדמה כללית, או לאנשים אשר חוששים מניתוח פנים מורכב יותר, עם הרדמה כללית.

בקליניקה של ד"ר אירנה סנדלר מוצעים לכם מיטב הטיפולים החדשניים להצערת הפנים, פנו אלינו לאבחון וייעוץ ראשוני לבחינת הטיפול המומלץ עבורכן.
www.drirenasendler.co.il

 



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור