חיפוש באינדקס עסקים

הכל על ציפורן חודרנית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 מאי 2010

ציפורן חודרנית הינה בעיה רפואית אשר עלולה להופיע בכל גיל ובכל פלח באוכלוסייה. ילדים בני 12, בני נוער, חיילים, סטודנטים, גברים ונשים בוגרים – כולם עלולים לסבול מתופעת ציפורן חודרנית באחת או יותר הכל על ציפורן חודרנית. תמונה באדיבות אלי לב.מבהונות כפות הרגליים.
כיום ניתן למצוא כי 15-20 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מציפורן חודרנית (1 מכל 5). מסתבר שרק כ-5% מהאנשים אשר נתקלים בבעיה של ציפורן חודרנית, פונים למומחה בתחום. הרוב פונים לרופא בקופת החולים לאחר שניסו בעצמם להוציא את הציפורן מתוך הבשר עד שהמצב הסתבך והמקום הפך דלקתי.
99% מהמקרים המגיעים לרופא, מופנים לטיפול אצל כירורג אשר לרוב עוקר את הציפורן (ברוב המקרים) ולעיתים בודדות רק את החלק הפגוע. בעצם פעולת העקירה, הכירורג פתר את הבעיה של הדלקת שבגללה המטופל הגיע אליו, אך הוא לא פתר את הבעיה של צמיחת הציפורן במסלול לא נכון. יתרה מזאת, ברוב המקרים של עקירת ציפורן, שורש הציפורן נפגע והציפורן החדשה תצמח כשהיא עבה, עקומה, או מועדת לפגיעות של פטריות ונזק הזה הוא לצמיתות.
מעטים הם הכירורגים אשר מזמינים את הפציינט לביקור חוזר 4-6 חודשים לאחר הטיפול בכדי לבצע בדיקה ולבדוק כיצד הציפורן גדלה. מכיוון שהכירורג חושב שהוא פתר את הבעיה, הוא אינו (דלקת) הוא אינו מזמין את הפציינט לביקור חוזר. במידה והיה עושה כך, היה מגלה כי האזור חזר להיות דלקתי. לדאבוני, אין מספיק מודעות לבעיה, לא בציבור הרופאים ולא בציבור הסובלים.
לפני שאתם מחליטים לפנות לרופא או להגיע לכירורג לצורך הוצאת הציפורן, כדאי ומומלץ לבדוק באינטרנט, לשמוע על המלצות של מכרים שעברו את התהליך והכי חשוב, לנסות ולפתור את בעיית הציפורן החודרנית מבלי להגיע לכירורג.
אני מבקש מאנשים שעברו ניתוח שליפת ציפורן אצל כירורג, להוסיף תגובה ולספר על מה שעברו ומה מצב הציפורן לאחר שהיא צמחה מחדש, איך היא נראית והאם הבעיה נפתרה.

סניפים ~ סניף תל אביב – סניף נהריה  



עמוד זה נצפה: 575 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור