חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה רפואית לקראת החגים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אוגוסט 2010

 

   קוסמטיקה רפואית לקראת החגים - גרייט לוקס
אנחנו אולי עוד לא מאמינים, עוד לא מרגישים, עוד לא קולטים – אבל החגים מתקרבים ויגיעו אלינו בדיוק בעוד חודש. חודש בלבד מפריד בינינו לבין ראש השנה. התובנה הזו תופסת אותנו לא מוכנים, באמצע הקיץ, עם בית מלא חול וילדים רובצים מול הטלוויזיה, עם שיער פגום מהשמש ומי הים ועם עור פנים שעבר שיזוף, הזעה, התייבשות, חשיפה למי ים וכלור בבריכה.
מה עושים?
לוקחים את עור הפנים לידיים וקובעים תור לטיפול קוסמטי. אנו ממליצים לא להסתפק בטיפול פנים קוסמטי רגיל אלא לעלות שלב ולקבל טיפול קוסמטי רפואי. אחד המקומות המתמקצעים בקוסמטיקה רפואית באזור המרכז הוא Great Looks.
גרייט לוקס הוא מכון יופי בעל גישה ייחודית לנושא טיפולי הפנים. "מצד אחד אנו מתייחסים לבעיית העור שהלקוחה מציגה כפי שאובחנה על ידינו ומצד שני אנו מתייחסים בצורה הוליסטית ללקוחה, לאורח חייה, בריאותה הכללית ותזונתה. הרי ידוע שבעיות בעור הן רק ביטוי חיצוני לבעיות יותר מורכבות בתוך הגוף והרבה פעמים ניתן לאבחן הפרעות בריאותיות לפני שהן באות לידי ביטוי גופני, על ידי סימנים המופיעים על העור. לכן, אצלנו קוסמטיקה רפואית היא לא רק ניקוי עמוק, עיסוי והזנה של העור, אלא טיפול בהיבט החיצוני של מצב הגוף ככלל. הטיפולים הקוסמטיים אצלנו מתאפיינים ביעילות. הטיפולים משפרים את מצב העור במהירות שלפעמים מפתיעה אפילו אותנו" – הסבירו לנו במכון. בפגישת ייעוץ ראשונית, כל לקוחה מקבלת תוכנית טיפול המותאמת עבורה אישית.
תוכנית הטיפול מבוססת על תכשירים קוסמטיים בעלי פעילות רפואית בעומק העור, בחלקם הגדול תכשירים של חווה זיגבוים ושל חברת PCA SKIN בשילוב עם מיכשור בטכנולוגיות מתקדמות. למרות שטיפול פנים קוסמטי בגרייט לוקס נשמע כמו טיפול רפואי, לא שוכחים שם את האספקט המפנק. המכון מעוצב לנוחות הלקוחות באווירה נעימה ומפנקת ויחס הצוות מנעים את הזמן ומרגיע. אז למה לחכות עד ערב החג כשנהיה טרודות בהכנות לחג? עכשיו הוא הזמן לטפל בבעיות העור ולהגיע לערב החג עם עור פנים מטופח, זוהר ובריא.



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור