חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה טבעית, נקייה ולא מסוכנת – יש דבר כזה!

פורסם מאת: בתאריך: 26 אוגוסט 2015

דר’ זיאד דבור, מוביל בתחום הקוסמטיקה הטבעית, הנקייה, חושף בפניכן את כל מה שכדאי לדעת לפני שקונים מוצרי קוסמטיקה * איזה חומרים מרכיבים ומסוכנים * שימו לב לאותיות הקטנות ושמרו על בריאותכן

לא כולם מודעים לכך שבמוצרי קוסמטיקה, טיפוח ושיער רבים הנמכרים בשוק העולמי, משולבים מרכיבים מזיקים אשר חלקם יכולים להיות אף מסרטנים.  
חברת "דר’ דבור" מבית ג’אן בגליל, שמה לה כחלק מחזון החברה להוביל את תחום הקוסמטיקה הטבעית והנקייה. דהיינו כל מוצרי החברה מיוצרים מחומרים טבעיים שאינם מכילים SLS, פרבנים, סולפטים, פורמלדהיד, דיאוקסן, פטאלאטים וטריקלוזן.
 
דר’ זיאד דבור שאב את ניסיונו הרב בצמחי הגליל מאבות אבותיו; תרופות ורקיחות שעברו מדור לדור ונשענו על ידע מבוסס מחיי היום יום בטבע. דר’ דבור משלב במוצריו ידע מדעי מתקדם שרכש בלימודיו כפרמקולוג קליני בטכניון. שילוב הידע האקדמי עם חוכמת החיים במקום הולידה סדרת מוצרים איכותית שמתאימה לכל אחת ואחד ובכל גיל. 
 
לאחרונה פורסם כי אחת מענקיות הקוסמטיקה בעולם החליטה להוציא ממוצריה עד סוף שנת 2015 מרכיבים שונים במינונים שונים: להקטין ריכוז של המרכיב 1,4 dioxane למקסימום של 10 חלקים למיליון במוצרי מבוגרים,  להוציא ממוצרי מבוגרים מרכיבים המשחררים פורמלדהיד, להגביל את השימוש בפרבנים למתיל, אתיל ופרופיל בלבד;  להוציא את מרכיב הטריקלוזן, ו  Diethyl Phthalate DEP מכלל המוצרים ולהוציא חומרי ריח מסוימים. 
 
ידוע כי פורמלדהיד ו- 1+4 dioxane גורמים לסרטן בבעלי חיים ופורמלדהיד סווג לאחרונה כחומר מסרטן לאדם על ידי החטיבה הלאומית לטוקסיקולוגיה בארה"ב. חומרי ריח מסוימים, כמו: פתלטים, פרבנים וטריקלוזן נחשבים כמשבשים את המערכת ההורמונלית ונמצאו קשורים למגוון רחב של בעיות בריאותיות: החל ממומים מולדים, סוכרת, השמנת יתר וסרטן השד.
 
מוצרי דר’ דבור מיוצרים  על פי מיטב המסורת הדרוזית עם חיזוק מדעי וטכנולוגי. מפעל החברה ממוקם בכפר הדרוזי בית ג’אן, לצד מרכז מבקרים וגן צמחים מרהיב. לאחרונה נפתח מרכז מבקרים נוסף בכפר חורפיש.
 
לקראת חגי תשרי – הנחה מיוחדת של 35% ממחיר אתר האינטרנט של ד"ר דבור. סיור מודרך וסדנאות בתיאום מראש (בתשלום). ביקור, כיבוד, סיור אישי והתנסות במוצרים ללא תשלום. מחיר סדנא – 39 ₪  (כולל תחליב גוף), סיור מודרך – 15 ₪ , סדנא וסיור  49 ₪ לאדם.
 
מרכזי המבקרים פתוחים למבקרים בכל ימות השבוע בבית ג’אן בין השעות 16:00 – 10:00, בחורפיש בתיאום מראש. קבוצות, סיורים לימודיים וסדנאות – יש לתאם מראש בטלפון: 04-9803711. 
 
טיפים נוספים על קוסמטיקה טבעית ונקייה ועוד באתר של ד"ר דבור. 
 
קוסמטיקה נקייה ד"ר דבור
 
קוסמטיקה טבעית ונקייה ד"ר דבור


עמוד זה נצפה: 659 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור