חיפוש באינדקס עסקים

היופי של האי, הרעננות של האתרוג

פורסם מאת: בתאריך: 27 אוקטובר 2015

L’OCCITANE פיתחה סדרה חדשה של מוצרים כאשר היא שמה את האתרוג במרכז.

האתרוג הוא בלתי צפוי, רב היבטי ומלא בהפתעות. פיקנטי ובו בזמן מרגיע, טבעי ובו בזמן אלגנטי. למעשה, האופי שלו לא שונה מהגבר לו הוא מיועד. גבר שיודע איך להפתיע מבלי להסגיר דבר. מלבד הניחוח המרענן שלו, הפרי הנדיר והמסתורי הזה מתפאר באוצר נוסף: קליפה נוצצת בעלת סגולות ממריצות ומעוררות. מהקליפה מופק שמן אתרי אתרוג הידוע בסגולותיו כמעניק לעור אנרגיה מיידית, כשמן ממריץ ורב עוצמה. תמצית אתרוג אורגנית הוכיחה את יכולתה להמריץ את מאגרי האנרגיה בתאי העור. האתרוג של LOCCITANE  מגיע מקורסיקה, האי הידוע בכינוי "אי היופי" הוא גדל ומעובד בקואופרטיב אורגני קטן בחלק הצפוני של האי. בתחילה סלדו מהצורה המשונה שלו, אך הודות לניחוח המרענן, המעורר והממריץ שלו הפך במאה ה-19 להיות פופולארי.

EAU DE TOILETTE –CEDRAT או דה טואלט: 
 
הרושם הראשוני הוא מפל של רעננות: ניחוח ירוק, הדרי, שמח ונוצץ בתחילה ואז מהר 
מאוד המהות העדינה והברורה של הבושם נחשפת דרך המרירות של הקליפה העצית. מובחר ובולט, האתרוג מצהיר על האלגנטיות הטבועה בו, המשתלבת בהרמוניה עם זו של הברגמוט.  
 
תבלינים ארומטיים ובסיס עצי מעושן קמעה מעשירים את הרושם הכללי של תחכום. 
 
תווים עליונים: ברגמוט ואתרוג
תווים מרכזיים: אגוז מוסקט וג’ינג’ר כחול
תווים בסיסיים: ארז וקשמירן 
 
סדרת האתרוג של לוקיטיין
 
הבקבוק מתאפיין בקודים גבריים המסמלים את L’OCCITANE.  הזכוכית הצבעונית שלו מצופה בלק ומזכירה הן את העור והן את הרעננות של פרי האתרוג, בעוד התווית הכסופה מדגישה את ההיבט השיקי והאלגנטי שלו. בקבוקים אלו משקפים את האופי האותנטי של הפורמולה שבתוכם. 
100 מ"ל. 

SOAP CEDRAT- סבון מוצק:
 
סבון מרובע, טבעי ועדין המותיר את העור נקי ומבושם.
 
 100 גרם.
 
SHOWER GEL CEDRAT – ג’ל רחצה:
 
שתי פעולות במוצר אחד, מנקה את הגוף ואת השיער בפעולה אחת פשוטה ומותיר אחריו את הניחוח המתמשך של האתרוג. מגיע בבקבוק גדול במיוחד וגברי מאוד.
 
250 מ"ל. 
 
STICK DEODORANT CEDRAT – דאודורנט סטיק:
 
מחליק בקלילות על העור מבלי להשאיר אחריו עקבות או תחושה דביקה. מיועד לנטרל ריחות לא נעימים ובכך סולל את הדרך לתווים המרעננים והממריצים של האתרוג. הפורמולה שלו אינה מכילה מלחי אלומיניום. 
75 גרם. 
 
סדרת האתרוג של לוקיטיין
 


עמוד זה נצפה: 423 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור