חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית GEL EFFECTS של OPI

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 28 יוני 2022

קולקציית GEL EFFECTS של OPI

נייל סטודיו, רשת בתי הספר ומרכזי השיווק לטכנאיות ציפורניים ברחבי הארץ מציגה קולקצייה חדשה של גווני לק ג'ל מבית OPI.
ג'ל אפקטס – GEL EFFECTS

מדובר על סדרה של 6 גוונים שמשנים את נראותם ואת האפקט שלהם בעזרת מגנט.

החידוש שOPI מביאים לטכניקה הזאת (שקיימת כבר בשוק – מוכרת כ "עין החתול") היא שאין צורך למרוח בסיס כהה או כלשהו על מנת לקבל את האפקט.

הגוונים קיציים, תואמים לטרנדים הכי חזקים של השנה (במותגים אחרים מוצעים גוונים חורפיים בלבד)  והתוצאה תלת מימדית ומדהימה.

ג'ל אפקטס היא קולקציה מהממת עם גוונים סופר טרנדיים, נצנצים, מראה קטיפתי, מראה שימרי ותלת מימד שמאוד חזקים עכשיו בעולם האופנה!

בקולקציה שישה גוונים:

Psychic Plum

Teal Trance

Emerald Illusion

Mystic Magenta

Mauvnetic Poles

Platinum Eclipse

קולקציית GEL EFFECTS של OPI

קולקציית GEL EFFECTS של OPI

"בהיותנו מותג טיפוח הציפורניים המקצועי מספר 1, אנחנו תמיד חושבים על טכנאיות הציפורניים ועל הלקוחות שלהם", מסבירה מייסדת שותפה של OPI ושגרירת המותג, סוזי וייס-פישמן: "החלק הטוב ביותר הוא שמראה הפרימיום הזה מושג בקלות עם כמה החלקות פשוטות של מברשת, מגנט ווכמה שניות במנורה. ולמרות שהגוונים האלה מסנוורים מעצמם, הם מאוד מגוונים ויכולים להיות מופלאים ברמת הנייל ארט, ומספקים רמה חדשה של ביטוי עצמי."

"הקולקציה מציעה את החידושים האחרונים בטרנדים לציפורניים מרחבי העולם", ממשיכה מנהלת קולקציות הצבע העולמית של OPI, ג'יל ברטושביץ'. "גוונים אלה מלאים בפיגמנטים מחזירי אור המתעוררים לחיים באור. הססגוניות, הברק והמגה-תלת מימד יוצרים צבע מדהים ובלתי נשכח."

המחיר :
89 ₪ לא כולל מעמ

ניתן להשיג בכל סניפי נייל סטודיו
לפרטים והזמנות



עמוד זה נצפה: 404 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור