חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית סמארט קז’ואל – בגדים מוקפדים ליומיום

פורסם מאת: בתאריך: 27 מאי 2013

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיוםלאחר שהשיק בהצלחה את קולקציית הביכורים של NY by Nativ Yochai, קו ה-Ready to wear שלו בעונת החורף האחרונה, מעצב אופנת העילית נתיב יוחאי חוזר עם קולקציית קיץ יוקרתית, מתוחכמת, איכותית ומדויקת להפליא המורכבת מ"סמארט קז’ואל" – בגדים מוקפדים ליום הניתנים ללבישה בשינוי סטיילינג בערב, ובגדי ערב של ממש המתאימים לאירועים מכל הסוגים.

יוחאי משכלל בקולקציה את כתב ידו, שנוצר בהשפעת מסלול חייו המקצועיים. הוא מסביר:

"שנים ארוכות כיהנתי כמעצב ראשי ברשתות אופנה מובילות. מצד אחד, נאלצתי להתפשר לא פעם על חומרים ועל גזרות בגלל שיקולי מחיר ומסחריות, דבר שכמעצב בעל מותג אני לא מרשה לעצמי לעשות. מצד שני, למדתי מה באמת נשים רוצות וצריכות ללבוש ומה הופך בגד לנמכר. בכל השנים האלה עיצבתי בהזמנה אישית עבור נשים בסטודיו הפרטי שלי, שהיה עבורי מעבדה לאנטומיה של האשה.

את הקולקציות של המותג החדש אני יוצר מתוך התובנות האלה".

החומרים והבדים של הקולקציה מיובאים כולם ממילאנו, חלקם בחתימת מעצבי על: עור, משי, שיפון, אורגנזה, גיפיור ותחרה ואריגי ז’קארד.

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיוםהחומר הנוסף והמסקרן בקולקציה הנמצא בכל הפריטים הוא רשת. יוחאי משתמש ברשתות אלסטיות בצפיפויות שונות, חלקן שקופות, גלויות לעין, מחברות בין חומרים ותפרים, וחלקן עבות יותר ומשמשות כ-second skin – מבנה פנימי של בגד המחזיק ומחטב את הגוף.

הקולקציה נשענת על ניגודים בין הנשי לגברי, בין האטום לשקוף, בין הנוקשה לרך, בין המפוסל לנוזלי. החיתוכים הגיאומטריים האורכיים בפריטים רבים נועדו לחטב ולהעניק אשליה של סילואטה צרה. הרשתות האלסטיות מחברות בין החומרים הנוקשים יותר ומייצרות פריטים גמישים, נוחים מאד ללבישה, המותאמים בדיוק לקימורי הגוף אך לא חונקים אותו.

חלק נכבד מן הקולקציה מוקדש לפריטים משובחים מעור ועור נאפה שעברו תהליכים של ריכוך, כיבוס, עיבוד עד דקיקות, חירור בלייזר ואף הדבקה על בד אלסטי ליצירת פריטים כמו חצאית עיפרון צמודה. פריטי העור, להבדיל מיתר דגמי הקולקציה הנתפרים באטלייה של יוחאי, נתפרו בחו"ל במפעלים ייעודיים העובדים עם בתי האופנה הגדולים בעולם.

פריטים בולטים בקולקציה: שמלת גיפיור בגוון ניוד עם בד משי המוטמע כבטנה בעבודת יד, טי-שירטס ממשי ועור בגזרות נקיות ומינימליסטיות, ז’קט עור מחורר בהיר משולב ברשתות בגוון זהה, שמלת ערב מקסי שחורה עתירת בד בגזרה נשפכת, חליפת מכנסיים או מכנסונים גברית בבד עם טקסטורת פסים כסופים, גופיית משי שיפון ועליה דוגמא גיאומטרית של ריבועי עור, מכנסיים בגזרה רפויה מאריג ז’קארד בטקסטורה המדמה דפוס בשחור לבן ועוד.

צבעי הקולקציה: שחור, ניוד, זהב, נייבי, כסף, אדום בורגונדי, ירוק.
את הפריטים ניתן לרכוש בשתי דרכים: פריט מוכן היישר מהקולב בחנות, או פריט המיוצר בהתאמה אישית באטלייה, לפי גזרתה של הלקוחה ומידותיה. בצורה זו ניתן להזמין כל פריט בקולקציה בבדים וצבעים אחרים, ללא תוספת מחיר (למעט מחירי הבדים).

במקביל לקולקציה משיק יוחאי גם חנות חדשה, השוכנת ממש מול האטלייה ברח’ פרישמן 76 בתל אביב.

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

קולקציית סמארט קז’ואל - בגדים מוקפדים ליומיום

 



עמוד זה נצפה: 574 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור