חיפוש באינדקס עסקים

טימברלנד – קולקציית מגפיים לנשים חורף 2012

פורסם מאת: בתאריך: 27 דצמבר 2011

טימברלנד - קולקציית מגפיים לנשים חורף 2012טימברלנד משיקה קולקציית מגפיים לנשים לעונת חורף 2012, עם האיכויות הבלתי מתפשרות שהפכו לשם נירדף למותג, ובמראה אופנתי במיוחד.

בקולקציה ניתן למצוא, מגפי רכיבה גבוהות ומעוצבות במראה צעיר ועכשווי עם חרטום מעוגל ולוגו המותג העשויות עור משובח או עור בשילוב זמש, מגפיים שטוחות עשויות עור הפוך ורך במיוחד, במראה הסייסים האופנתי בשילוב אבזם בחלק העליון של המגף, מגפוני פיפטואו מעור עם עקב עץ מלא בעיטור כפתורים מגוונים של חום ושחור, מגפי גומי איכותיות בגווני ורוד, שחור ולבן עם הדפסי לוגו המותג וסוליית גומי למניעת החלקה, מגפי הרים אופנתיות בוורוד, הבוטס’ עשויות מעור משובח המקנה לנעליים את החוזק והעמידות לאורך שנים, ואת האטימות המלאה למים ושמירה על חום כף הרגל וזאת על ידי איטום חכם סביב החיבורים והתפרים.

לראשונה העונה, משיקה טימברלנד, קולקציית מגפונים במראה בוהו שיק של שנות ה-80. הקולקציה עשויה בטכנולוגיית ה-EARTHKEEPERS, נעליים בעלות סוליה "ירוקה" (GREEN-RUBBER) העשויות מגומי של צמיגים ממוחזרים, ידידותיות לסביבה ובעלות סוליית האנטי פטיג המסייעת בשחרור לחצים בעת הליכה או עמידה.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: מגפונים על עקב בצבע בז’ ועור הפוך, מגפונים על עקב בצבע שחור ובסגנון קלאסי. קולקציית מגפי הנשים של טימברלנד עשויה ממגוון סוגי עור איכותיים, שעברו תהליך שימון המעניק עמידות במים. המגפיים מצוידות ברפידה פנימית נשלפת, בעלת מדרס נוחות אנטומי המקנה תמיכה ונוחות, מפזרת לחצים ומונעת עייפות כף הרגל.

להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי.



עמוד זה נצפה: 552 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור