חיפוש באינדקס עסקים

פראו בלאו – NUDE חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוקטובר 2009

 

טרנד ה-Nude המחלחל בסצנת האופנה העולמית כבר כמה עונות, מתפתח לקולקציה שלמה המשתמשת בצבע גוף, שכבות והדפסים של כאילו, אצל פראו בלאו. המעבר בין הקיץ הצבעוני לחורף הקודר נעשה תוך שימוש פראו בלאו - NUDE חורף 2010בצבע הגוף, משחק בשקיפויות, שימוש בחומרים פנימיים שהופכים לשחקנים ראשיים ושכבות שמסתירות ומראות את הגוף בלי להראות אותו.
ההשראה העיקרית לקולקציה היא גוף האדם: התעסקות בעירום של אומנות בשנות ה-20, אר נובו ארט דקו ופלאי הפילם נואר. המוטיבים שחוזרים על עצמם בקולקציה הם דרפה, ריבוי שכבות שקופות, משחקי אור וצל מתוך שימוש בשחור-לבן, עיגולים ונקודות. צבעי הקולקציה הם: צבע גוף, צבע שמנת, ורוד פוקסיה, כחול רויאל, אפור ושחור. הקולקציה מתחילה משימוש בבדים שקופים, עליהם מודפסות נקודות קטנות מקטיפה וממשיכה בשימוש באותן נקודות בגדלים משתנים ובטכניקות שונות. ניתן למצוא בקולקציה חולצות שקופות עשויות שיפון שעליהן הדפס קטיפה, חצאית עפרון שעליה עיגולים סימטריים בחיתוך לייזר ומעיל עשוי ספוג בצבע גוף עם הדפס נקודות שחורות ענקיות.
קולקציית האופנה לעונת סתיו חורף 2009/10 של םראו בלאו מציעה פריטי שחור לבן, כמחווה לפילם נואר וכוללת מגוון שמלות, חצאיות וטופים שחורים דרמטיים המשלבים הצצות לבטנות פנימיות חיתוכים מעניינים לגזרות ומשחקי נפח. בנוסף ניתן למצוא חליפות מחויטות גבריות כמחווה לשנות ה-20 המשלבות ז’קט קצר מקדימה וארוך מאחורה בדומה לגזרת פרק ומכנסיים רחבים.
קולקציית הכאילו ממשיכה לחקור את גוף האדם ומיוצרת בטכניקת הדמיה והדפסה מיוחדת המאפשרת ליצור אשליית תלת מימד על פני הבד. ניתן לראות התפתחות לעומק, בדמות הדפסי הרנטגן כמו חולצה עשויה מבד מיקרופייבר שבה ניתן לראות כל מה שאישה לובשת מתחת לז’קט וכן את הפרטים הנמצאים בתוך הכיסים.
שמלות:
בקטגוריה זו ניתן למצוא את שמלת Luna , המשלבת סטרפלס וגזרת בלון, שמלת הנשף Gala המשלבת משחקי שכבות ושקיפויות בזכות שימוש בבד לייקרה בורוד פוקסיה, אפור וצבע גוף ומעליו תחרה עדינה בשחור או צבע שמנת, שמלת סרפאן מדגם Presto– שמלה א-סימטרית עשויה רבידות בחלקה התחתון ושמלה מקולקציית ה"כאילו" המשלבת הדפס של סוודר צמות על שמלה צמודה לגוף עשויה מיקרופייבר. דגם הדגל של הקולקציה הוא שמלת Leila המשלבת בד אמזון נופל על הגוף,בצבע גוף עם מסגרת שיפון שחור שבתוכה חרוזים.
מכנסיים:
קו המכנסיים כולל את מכנסי השרוול שיכולים לשמש גם כאוברול סטרפלס, מכנסי ה-Piano בגזרה קלאסית ישרה משולבים כיסים שמתוכם מציצה הבטנה, מכנסיים אורבאניות מדגם ellipse בגזרה נמוכה עשויים מבד דריל משולב כפתורים רבים, מכנסי ה-Maki בהשראת האוריגאמי היפני התפורות בשכבות מקופלות, מכנסי רכיבה מבד מילנו עשוי מוויסקוזה וטייץ משיפון לייקרה ארוך במיוחד.
חולצות:
בהשראת ה-Nude, נוצרו החולצות המכופרות מדגם Snow, עשויות רשת שקופה עם הדפסי נקודות מקטיפה, חולצת ה-Sezam העשויה מבד ניאון בעלת שרוולים עשויים רשת, מגוון עליוניות ושרוולונים קטנים ודגם הדגל הוא ה-Mebius, שכמיה בסגנון יפני מוצלבת בגב, בצורת 8 שנותן תחושה של אינסוף.
מעילים:
הבד הנבחר למעילים הוא ספוג, בו משתמשים בד"כ לריפוד בהלבשה תחתונה. הספוג הופך לשחקן הראשי, אותו לא צריך להסתיר יותר מתחת לבגדים. מעילי הספוג באורך ברך, בצבע גוף עם הדפס נקודות ענקיים או בצבע שחור פחם.
אקססוריז:
האביזרים המשלימים העונה כוללים כובעים עשויים צמר מלובד בגזרות של תסרוקות, תיקים עשויים ספוג בצורות גיאומטריות וקולקציות נעליים ותכשיטים של מעצבים צעירים להשלמת המראה.



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור