חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית הלבשה תחתונה – חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 ינואר 2010

רומנטית, בעלת ביטחון ומפתה – לא, לא מדובר באנג’לינה ג’ולי בסרט חדש אלא בקולקציית חורף 2009/10 של מותג ההלבשה התחתונה טריומף המציעה מגוון גזרות, מחשופים ועיצובים ייחודיים העונה. החורף מביא עימו את ניחוחות הרומנטיקה, ואת סודות הפיתוי הנשי, לשם כך יצרה טריומף קולקציה מפתה ומושכת בצבעי שחורקולקציית הלבשה תחתונה - חורף 2010 - טריומף אלגנטי, בורדו יין חושני וצבע לגונה חדש. קולקציית הלבשה תחתונה חורף 2009/10 של טריומף,  בנויה משני קונספטים מרכזיים: נוסטלגיה ורומנטיקה כאשר כל קונספט מביא עמו את הצבעים המיוחדים, המאפיינים את אופיו ואת תקופתו.
כולנו מתגעגעות לטעם של פעם, הנוסטלגיה מביאה עימה את סגנון הרטרו ומחזירה אותנו לעבר – תחתונים בגזרה גבוהה, בדי תחרה וסאטן, בצבעי חום אדמה וקפוצ’ינו בשילוב צבע ייחודי- נוצות טווס.

  • Nostalgic Emotion
    חזייה מרופדת קלות, בעלת מחשוף פתוח בסיומת תחרה ותחתון מקסי גבוה במיוחד המשולבים בסאטן בהדפס מיוחד של נקודות ותחרה משולב בשני צבעים. התוצאה – מראה רומנטי בדגם אלגנטי.
  • Revival Feelings
    חזיית פוש אפ בעלת כריות נשלפות ומחשוף עמוק עם תכשיט פנינה, תחתון גבוה עם חגורת בירית מתחרה בקו המותן משרים את אווירת הרטרו הנוסטלגית.
  • Natural Curves
    חזיית פוש אפ עם כריות קבועות וקאפ במראה נקי ואלגנטי בשילוב של מראה מאט ומבריק ע"י סרטי סאטן במחשוף ובכתפיות בעלת מחשוף עמוק ועגול במיוחד במראה סקסי. ואת "Air Curves" צבע חדש לסדרה מוכרת בעלת פטנט הדבקה ע"י חום כך שהדגם מרגיש ונראה כ"עור שני" שלך. והצבע? מבטיח שאף אחד לא יפספס אותך. עוד נמצא בקולקציה: קשתות נוחות, כריות נשלפות או קבועות, רקמה, כתפיות מתכווננות ב-100% וקאפים המחולקים ל-3 גזרות לתמיכה מקסימאלית גם למידות גדולות.
  • MISS TRIUMPH
    מיס טריומף הפונה לצעירות בחורף 2009/10, מציגה קולקציה אינדיווידואלית ויצירתית המאפשרת לך להציג את המראה המתוק, הקולית, עוצרת הנשימה או סקסית. סדרה חגיגית עשויה תחרה שחור ובלבן. חזיית פוש אפ עם קו מחשוף והיקף גב מעוטרים. חזייה בעלת סגירה קדמית וגב דמוי מחוך.
    Miss Relax
    – נותנת את הטון השובב והצבעוני בסדרה משובצת עם אפשרות ל-Mix & Match.

ועכשיו מבצע סוף עונה בטריומף: 25% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית הלבשה תחתונה חורף 2009/10. המבצע בתוקף עד 15/02/2010.

קולקציית הלבשה תחתונה - חורף 2010
קולקציית הלבשה תחתונה – חורף 2010 – טריומף.



עמוד זה נצפה: 511 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור