חיפוש באינדקס עסקים

ללין – יום אהבה סגול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ינואר 2010

ללין, רשת לטיפוח הגוף והנפש משיקה מגוון רחב של מוצרים לקראת יום האהבה – וולנטיין דיי. בין המוצרים החדשים: נר אהבה, ג’ל מסג’, ג’ל ליקוק, קופסאות לב בצבע סגול בשני גדלים ומגוון מארזי אהבה מוכנים לנשים ולגברים.

  • Love Gelללין - יום אהבה סגול
    ג’ל  Inside Outמוצר אהבה חדש לפינוק אינטימי, ג’ל אהבה ורוד לליקוק בטעם תות-וניל, מורכב מחומרים טבעיים נוגדי-גירוי, מיועד לגרות את כל החושים.
    מחיר: 69.99 ש"ח (לבקבוק 100 מ"ל).

 

  • Massage Gel
    ג’ל מסאז’ מפנק בתוספת תמצית קמומיל, אלוורה ותמצית קלנדולה, מעשיר את העור בלחות טבעית, משקם ומרגיע אותו ומעניק תחושה חושנית, מגע מלטף וניחוח סקסי לאורך זמן. בניחוח תות-חלב.
    מחיר: 69.99 ש"ח (לאריזה של 100 מ"ל).

 

  • נר אהבה – Love Candle
    נר אהבה סגול בניחוח סקסי, בכוס זכוכית מועשר בשמנים ארומאטיים. הנר המעוצב ארוז עם חבק קשיח בצבעוניות של סגול בהיר בשילוב כסף. על כוס הזכוכית מודפסים אורנמנטים בצבע כסף בהשראת קופסאות החג של הרשת על גבי החבק של הנר בדומה לקופסה החג מודפס המשפט: Always look on the bright side of love – laline
    מחיר : 52.99 ש"ח.

 

  • סבון עלי כותרת ורדים – Rose Petal Soap
    סבון בצורת עלי כותרת של ורדים הנהפך לנוזלי במי אמבט חמימים, נמכר בקופסה מעוצבת עם סרט קטיפה בצבע תואם מוצע בשני צבעים: סגול בניחוח vanilla לבן בניחוח vanilla rose. חוויית אמבטיה שמימית עם סבון עלי כותרת ורדים, לניחוח יוקרתי ולהתרגעות מושלמת.

    מחיר: 29.90 ש"ח ל-9 יחידות בקופסה מעוצבת.

  • קופסאות לב מעוצבות בגוונים של סגול וכסף. את הקופסאות ניתן לרכוש ריקות במחיר 29.99 ש"ח לקטנה ו-32.99 ש"ח לגדולה. כמו כן ניתן לקנות מארזי אהבה מוכנים מראש החל מ-49.99 ש"ח.

 

  • לגברים מציגה ללין:
    ערכת אהבה מפנקת הכוללת קרם קצף גילוח, קרם רגליים, מברשת רגל ומגבת ארוזים בקופסה יוקרתית.
    מחיר הערכה: 129.99 ש"ח.


עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור