חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית חורף של הנעליים האוסטרלי Sol Sana

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 1 נובמבר 2018

קולקציית החורף של מותג הנעליים האוסטרלי Sol Sana

קולקציית החורף של מותג הנעליים.

 Sol Sana @ AKA mulesSol Sana @ AKA mules

SOL SANAהוא מותג נעלי נשים אוסטרלי המשלב גזרות נעליים אייקוניות וטרנדים עכשוויים ממסלולי התצוגה של בתי האופנה הגדולים בעולם. המותג ידוע ביצור דגמים מדויקים, מחמיאים ונוחים במיוחד.

Sol Sana @ AKA boots Sol Sana @ AKA boots

 

שרה קייברלי, דוגמנית לשעבר והאשה שעומדת מאחורי SOL SANA, זיהתה ב-2011 את החסך הגדול שהיה בשוק לנעליים עכשוויות, טרנדיות ואיכותיות, המיוצרות מ-100% עור ונמכרות במחירים נוחים. הנעליים של SOL SANA נמכרות מסביב לעולם, מבוקשות על ידי סלבריטאיות ואינסטגרמריות מפורסמות ונמכרות בבתי כלבו יוקרתיים, רשתות נחשבות ואתרים מובילים.

 

Sol Sana @ AKA boots

בין חובבות המותג בעולם נמצאות קנדלג'נר, סופיה ריצ'י, בלה וג'יג'יחדיד, ליידי גאגא, קורטניקרדשיאן, ג'סיקה אלבה, לילי קולינס, קיארהפרני ואוליביה פלרמו.

קולקציית החורף של SOL SANAנוגעת בכל הטרנדים החמים של החורף הקרוב אך עושה זאת בדרכה הייחודית, כך שכל פרט בקולקציה נכון לעונה הזאת, אך בעצם קלאסי ועל-זמני. שתי הבשורות הגדולות הן שובו של השפיץ, המככב על כפכפים ומגפונים ומגפוניהצ'לסי עם הגומי בצדדים, המגיעים העונה במגוון גזרות וצבעים.

Sol Sana @ AKA boots

בולטים בקולקציה כפכפים שטוחים מעור, קטיפה וצמר בשילובים מפתיעים של ניטים ורוכסנים, כפכפי מיולס על עקבי צ'אנקי נוחים, נעלי אוקספורד על פלטפורמה או מוקסינים עדינים, מגפיים ממיקרו פייבר דמוי זמש המטפסים עד אמצע הירך ומבחר נדיר של מגפונים: בהשראת מגפי בוקרים, בדפוסים חייתיים, מגפוני גרב, עקבי צ'אנקי, עקבי קיטן או סטילטו ממש.



עמוד זה נצפה: 684 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור