חיפוש באינדקס עסקים

גס (GUESS) מציגה את קולקציית נעלי נשים לאביב 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 פברואר 2008

גס (GUESS) מציגה את קולקציית נעלי נשים לאביב 2008 – הקולקציה מתאפיינת בשימוש במגוון רחב של חומרים כמו: עור, סאטן, לכה (PATENT), עור הפוך- ז’מש, שילובי עור וזמש, בדים מודפסים עם דפוס לוגו המותג (G) ובדים פרחוניים. הצבעים המאפיינים את הקולקציה הם: אדום, ורוד, כתום , לבן, שחור, זהב, ברונזה, כסף, פיוטר ועוד..
הדוגמאות משלבות כיווצים, חורים, קשירות, קליעות, פפיונים, אבזמים, ניטים ואבנים, שושני עור, סמלי מתכת כמו לב או הלוגו, לולאות כמו גם בדים עם דפוס פרחים או לוגו אולאובר. העקבים סוג העקב הבולט ביותר בקולקצייה הוא: עקבי רוקי משעם צבוע בזהב או טבעי עם פלטפורמה. בנוסף, עקבי הנעליים העונה מגוונים וכוללים: עקבי סטילטו מתכתיים, פלטפורמות, עקבי רוקי, עקבים מצופים בבד התואם לנעל ונעלים שטוחות. הקיץ, קדמת הנעל פתוחה בין אם הנעל המוצעת היא סנדל, כפכף או נעל לערב. קולקציית אביב 2008 מאופיינת בארבעה טרנדים מרכזיים:
טרנד הנעליים המתוכשטות
טרנד סיפורי הבדים
טרנד הפלטפורמה
טרנד המבריקים

טרנד הנעליים המתוכשטות:
נראה כי טרנד הנעליים המתוכשטות, מתחזק בעונת הקיץ הלוהטת. ניתן למצוא סנדל פתוח משני צידי כף הרגל עם GUESS - קולקציית אביב 2008תכשיט אבנים מוזהב לאורך כל גב כף הרגל, נעלי אצבע עם שילובי אבנים ומתכות, סנדל עם רצועות סאטן דקות וסקסיות ובעיטור של תכשיט קידמי וכן כפכפים עם סמל הלוגו המתכתי תלוי עליהן. עוד דרך מקסימה לסגנן טקסטורות היא לערבב בין תגזירים של עיגולים ולבבות חמודים אשר יוצרים העונה הדפס "פלרטטני". בקולקצייה ניתן למצוא כפכף רוקי על עקבי פלטפורמה משעם עשויות עור מחורר ופפיון, כפכף המשלב פלטפורמה קידמית ועקב עם סיומת מתכת, וגולת הכותרת: נעלי PIP TOE מבריקות מלכה שחורה או לבנה עם גימור מושלם של פלטפורמה קטנה ונשית בקדמת הנעל.
טרנד סיפורי בדים- דפוסי לוגו ופרחים:
העונה ישנן שתי קבוצות מרכזיות המשלבות בדים בנעליים. הראשונה משלבת בד פרחוני אביבי ועליז במגוון גזרות של נעליים והשניה משלבת בד עם דפוס הלוגו (G). בקבוצת הנעליים הפרחוניות ניתן למצוא נעלי פיפטואו עם דפוס פרחוני גווני אדום על לבן, עם עקב רוקי עשוי חבלים ואבזם צידי מפלסטיק, כמו כן, נעליים GUESS - קולקציית אביב 2008עם דפוס פרחוני כחול על רקע לבן, עם עקב רוקי משהם ואבזם פלסטיק קדמי בוורוד, בנוסף, כפכף עץ פתוח עם עקב בינוני, עשוי מבד בדפוסי פרחים גדולים, וסנדל רצועות מבד עם עקב רוקי ודפוס פרחוני בפנים הסוליה. בקבוצת נעלי בד הלוגו ניתן למצוא העונה את כל סוגי הנעליים: כפכף פלטפורמה בגווני החום, כפכף עם עקב קטן ודק בגווני החום, מאובזר בתליון לוגו מוזהב, נעלי פלטפורמה אפורות עם דפוס הלוגו בעקב,כפכפים המשלבות בד עם דפוס לוגו וגימור לכה עדין מסביב, ונעלי אצבע מגומי עם ציפוי בד לוגו בפנים הסוליה.
טרנד הפלטפורמות:
מגוון רחב ועשיר של נעלי נשים בקוקלצייה מאופיין בעקבים ענקיים, שמצד אחד מוסיפים גובה ומצד שני נוחים מאין כמותם ובנוסף מוסיפים שיק לכל הופעה. אלו הם עקבי הפלטפורמה, כולל שילובי עקב רוקי ופלטפורמה קדמית, במגוון חומרים, עיצובים וצבעים. בקוקלצייה ניתן למצוא פלטפורמות מחומרים מגוונים כמו: שעם, קש, ראפיה ופלסטיק בשילובים סקסיים ואופנתייםGUESS - קולקציית אביב 2008 של בדי סאטן מבריק, בדי לוגו, טלאים, לכה במגוון צבעים ועורות מטאליים.
טרנד המבריקים:
טרנד המשדר ניקיון, אסתטיקה והידור ומאפיין העונה את כל קטגוריות הנעליים החל מנעלי קז’ואל ועד לנעלי ערב. העונה, הלכה משתלבת גם בנעליים המשלבות שני גוונים או עם שילוב בד מודפס עם הלוגו וגימור לכה. בנוסף, נעלי לכה אדומות על עקב רוקי עם פלטפורמה קידמית ורצועת קרסול בצבע אדום בוהק, נעל על עקב דקיק בלכה שחורה עם חורים שדרכן רואים את העור – למראה חושני במיוחד, נעל לכה שחורה לערב עם שושנה מקדימה, סנדלי סאטן עם קשירה וכיווצים מקדימה בצבעים של ורוד פוקסיה לוהט ושחור קלאסי ועוד.



עמוד זה נצפה: 758 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור