חיפוש באינדקס עסקים

גס (GUESS): אפקט החגורות בנעלי נשים – חורף 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ינואר 2008

גס (GUESS): אפקט החגורות בנעלי נשים – חורף 2008 – נשיות היא מילת המפתח בקולקציות של גס (GUESS) המציגה עיצובים יוצאי דופן וחומרים משובחים, בנוחות שעוד לא הורגשה כמותה. גס(GUESS) מציעה נעליים בעלות אמירה אופנתית ואיכותית בלתי מתפשרת ומציגה לחורף ליין של נעלי קז’ואל שטוחות, נעלי עקב קלאסיות, מגפונים ומגפיים המתאפיינות באבזמים וחגורות על הנעל. בליין הנעליים החגורות ניתן למצוא:
נעלי עקב קלאסיות – נעלי עקב עשויות בד אפור עם דפוס אולאובר וגימור לכה שחור הכולל חגורה קטנה בצד הנעל, וחגורה עם אבזם גדול בקדמת הנעל ליד החרטום המחודד. 

 

GUESS - נעליים חגורות

 

נעלי קז’ואל שטוחות – הנעליים השטוחות עשויות בד אפור עם דפוס אולאובר, גימור לכה שחור וחרטום מחודד בלכה שחור. הנעליים מאובזרות באבזם קדמי  גדול ובאבזם צידי קטנטן למראה אלגנטי במיוחד.
מגפונים קצרצרים – אפקט החגורות לא פסח גם על הטרנד הלוהט של העונה- מגפון עד מעל לקרסול בשילוב ניטים, רוכסן וחגורה עם אבזם מוזהב. המגפון מתנוסס על עקב סטילטו ובעל חרטום מחודד. מוצע בצבע חום .
מגפיים ארוכות-  גם בגזרת המגפיים הארוכות נמצא העונה את החגורות כאיבזור נוסף. בקולקצייה ניתן למצוא מגף חום עם חרטום מחודד ועקב סטילטו , מתהדר בשתי חגורות רוחביות צידיות עם אבזם מוזהב.  בנוסף,  מגף שפיצי בצבע וויסקי בשילוב עור ובד,  המאובזר בחגורה אורכית עבה בשילוב ניטים ולולאות.



עמוד זה נצפה: 534 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור