חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור Amazing Glam – CHIC סתיו חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 נובמבר 2010

מראה איפור Amazing Glam - CHIC סתיו חורף 2010-11Amazing-Glam מראה איפור לעונת סתיו חורף 2010-11 מבית חברת CHIC משדר חושניות משובחת ויוקרתית ולוקח השראתו מהמדינות הסלאביות המסתוריות והמהפנטות.

המראה משלב צבעים עשירים ועמוקים של זהב שופע ואלגנטי עם נגיעות רכות של ירוק מיסטי (עפעפיים) לצד שחור קטיפתי (ריסים) על מצע של  משי פורצלן רך (עור הפנים) עם דומיננטיות של ארגמן בוהק (שפתיים).

הדגש במראה איפור Amazing-Glam הוא המבט – נכס בקרב נשים סלאביות שלא ניתן להתעלם ממנו. מבט עמוק, חודר ומלא תשומת לב, המדגיש את האינטנסיביות והכוח שיש בהן. הגוונים שנבחרו הם בעלי מראה עתיק אך חושני, נשי ומפנק החושף את המסתוריות המפתה ביופי הסלאבי.

לדברי המאפר האיטלקי אלברטו פלאצ’טי האחראי על המראה, המוזה למראה איפור Amazing-Glam, נבחרה בשל האופן המעודן בו היא מייצגת את הנשיות הרכה והכובשת בעלת שיק אופנתי ואריסטוקראטי. "מראה האיפור מאופיין בשפתיים חזקות ומודגשות באדום חם כצבע החצאיות האוקראיניות של העלמות מאזור הקרפטיים, העיניים מאופרות בגוונים מוזהבים חמים כצבעם של בקבוקי הקריסטל הבוהמיים מצ’כיה המבליטים את החושניות והמסתוריות והפנים כולן במראה פורצלן רך השאול מצבעם של פריטי הדקורציה היוקרתיים מבולגריה".



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור