חיפוש באינדקס עסקים

קאשרל משיקה בושם בניחוח רענן וחושני

פורסם מאת: בתאריך: 15 אוקטובר 2012

קאשרל משיקה בושם בניחוח רענן וחושני. צילום: ניקולה ורנרקאשרל משיקה את הבושם החדש לאישה Catch me – שיקוי מודרני של פיתוי אמיתי. האישה שלCatch me היא אישה צעירה, טבעית, ספונטאנית וקוקטית, עם חוש הומור מפותח. החיוך שלה הוא נשק הפיתוי הראשון שלה. היא מעיזה לשחק. היא מקבלת בגאווה את הצורך שלה להשתובב בתקופה זו של חייה כאישה צעירה.

עשו מנוי למגזין הדליין 

ניחוח הבושם – רענן, חושני וצעיר.
דומיניק רופיון אחד מרוקחי הבשמים המובילים בתעשיית הבשמים העכשווית, מעצב את Catch-me: פריחת תפוז מלאה בהפתעות. בושם מרענן וחושני, עם תו מרכזי של פריחת התפוז המסמל נשיות, טבעיות ורעננות טהורה. בלב הבושם נגיעה של חלב שקדים מענג ותווים של מנדרינה. ניחוח עצי של ענבר מגביר את התשוקה עם תווים חמים ועוטפים. התוצאה היא תענוג צרוף: קליל וממכר, תמים ומפתה, מרענן וחושני. הוא מזכיר באופן מושלם את הרעיון של עליזות שובבה.

עיצוב הבקבוק
פטריק וייה PATRICK-VEILLET יועץ שיווקי יצירתי, מעצב, מאייר ומפתח של מרחבים ותדמיות, הוא האיש מאחורי הבקבוק הייחודי של Catch me. כל צד בקופסא ובבקבוק מסמל משהו. מענג ומפנק, כמו פרי המחכה שיקטפו אותו. ריכוז של רגשות, תחושות של רוך קימורים שופעים ואלגנטיים. עיצוב הבקבוק מזכיר תכשיט נשי ואלגנטי. זכוכית דקה ויוקרתית המכילה נוזל פיתוי סגול חושני ומפתה, חתומה בפקק בועתי מתכתי וזוהרת כיהלום נוצץ. הקונטרסט בין מתכת לזכוכית, הניגוד בין החומרים ועיצוב הבקבוק, שעוצב בהשראת סביבון שובב הנע לכל עבר.

 



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור