חיפוש באינדקס עסקים

איך שומרים על פנים יפות בחורף

פורסם מאת: בתאריך: 1 פברואר 2015

המזגן מייבש, הרוח מקפיאה ועור פנים סובל מפגעי האקלים השונים?! 

בתקופת החורף , מומלץ להזין את העור בלחות מוגברת,
ולטפל בפיגמנציה. 
 
אולגה לבייב קוסמטיקאית פרא רפואית מחברת הקוסמטיקה הבינלאומית  Desheli  מציגה טיפים יעילים לשמירת עור הפנים דווקא בחורף
טיפים לשמירה על עור הפנים
הפנים כמו הגוף זקוקות לחיזוק
 
בחורף עור הפנים בדומה לגוף שלנו זקוק לחיזוק. מוצרי דשלי עשויים מתרכובות של צמחים אשר תורמים למערכת החיסון שלנו ועל ידי כך עוזרים לעור הפנים להילחם בתופעות שונות המלוות את החורף.
 
תכשיר מומלץ: emulsion gel  מורכב מחומצות של פרי הדר  (חומצות אלפה הדרוקסי AHA )) ויש בו ויטמין סי בכמות גדולה. בעונת החורף מומלץ להגביר את השימוש בEMULSION GEL  ולמרוח אותו מספר פעמים בשבוע.
 
החורף הוא הזמן המושלם לטפל בפיגנטציה
 
בחורף כאשר קרני השמש לא חזקות עדיף לטפל בפיגמנטציה של העור  וזה הזמן להתחיל להשתמש במוצרי דשלי שעושים נפלאות  לפיגמנטציה.
 
תכשיר מומלץ:  שילוב של EMULSION GEL  קרם עיניים  וקרם הלחות ליום המכיל ויטמין E וחוחובה אשר מזינים את העור  בחומצות אלפא הידרוקסיות אשר מעודדות יצירת לחות ומבהירות את העור. קרם העיניים מכיל גם כמות גדולה של ויטמין C  ותה ירוק אשר מעודדים  הזנת העור והבהרת כהויות סביב העיניים.
 
בחורף חובה להזין את העור בלחות מוגברת – ולהילחם ביובש
מי שסובלת מעור יבש מכירה את התופעה: בחורף העור סובל מיובש מוגבר בגלל הקור ושינויי הטמפרטורות. גם בעלות עור רגיל יכולות לסבול מיובש בעונה זו, מאותן הסיבות. הפתרון – להזין את העור בלחות מוגברת על ידי מוצרים ייעודיים ולכן מומלץ להגביר את השימוש בחומצה ההילרונית. החומצה ההילרונית קיימת בעור הפנים באופן טבעי. ככל שעולה הגיל וכחלק מתהליך הזדקנות העור אחוז החומצה בעור יורד, וביחד עם מזג האוויר הקיצוני היובש מתגבר.
 
תכשיר מומלץ: לפחות פעמיים בשבוע יש להשתמש בקפסולות של החומצה ההילרונית hyaluronic capsules כאשר העור מיובש החומצה ההילרונית נותנת לו את הלחות בצורה מאוד מרוכזת  הדרושה לו. הקפסולות של החומצה ההילרונית מכילות זרעי בוראגו  שתפקידם לשקם את רקמת העור הפגומה.
 
גם בחורף: לא מוותרים על מקדם הגנה!
 
למרות שנראה כי השמש לא משפיעה בחורף זוהי טעות נפוצה. בחורף הישראלי עתיר ימי השמש על אחת כמה וכמה חובה להקפיד על מקדם הגנה ביחד עם קרם יום. 
 
Desheli הינה סיפור הצלחה בינלאומי , מוצרי החברה נמכרים ביותר מ- 300 סניפים בעולם המתפרסים על פני למעלה מ- 17 מדינות וביניהן ארה"ב, ישראל, תורכיה, גיאורגיה, מולדובה, אוקראינה, רוסיה, צ’כיה, 
הונג קונג,איטליה ובשנה הקרובה עתידות להיפתח למעלה מ-30 נציגויות חדשות . 
כל מוצרי החברה נבדקו מחקרית במעבדת מכון א.ל הרמן באשדוד ולא נוסו על בעלי חיים.  
סניף הדגל של ישראל נפתח בראשון לציון  גודלו למעלה מ-400 מטר ובו למעלה מ18 חדרי טיפולים  מפוארים . 
תמונת המחשה


עמוד זה נצפה: 561 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור