חיפוש באינדקס עסקים

הציוד המקצועי להדמיית זקיקי שיער

פורסם מאת: בתאריך: 30 אוקטובר 2012

הציוד המקצועי להדמיית זקיקי שיער - עדי שנדלהדמיית שיער הפכה להיות טיפול פופולארי מאוד. יותר ויותר גברים ונשים מוצאים את הפתרון המושלם לאובדן שיער והתקרחות באמצעות טיפול פשוט של הדמיית שיער המעניק להם מראה שיער מלא למשך שנים.

עם כל הפופולאריות והביקוש הגדל לטיפולים, צצים ועולים עוד ועוד מעצבי שיער המציעים ללקוחותיהם טיפול הדמיית שיער במספרה שלהם.

אך האמת חייבת להיאמר. התוצאה המושלמת עליה חולם הלקוח כשהוא מחליט לעבור טיפול הדמיית שיער, תלויה במידה רבה בציוד להדמיית שיער בו משתמש מעצב השיער.

ישנם הבדלים משמעותיים בין סוגים שונים של ציוד להדמיית שיער. הדיוק של העבודה תלוי ברמה המקצועית של הציוד להדמיית שיער בו משתמש מעצב השיער שלך. אין מקום לפשרות באיכות כשמדובר בתוצאה שנשארת על ראש הלקוח שלך לשנים. ציוד להדמיית שיער שאינו מבטיח תוצאה מדויקת מסכן את הלקוח, את התוצאה על ראשו ואת המונטין שלך כאיש מקצוע

אחרי הכל מדובר בהחדרה של פיגמנטים אל מתחת עור הקרקפת. הפיגמנט נשאר באופן קבוע במקומו ולכן חשוב שכל נקודה תהיה מדויקת במידה המקסימלית.

איפה קונים את הציוד המקצועי ביותר להדמיית שיער?
עדי שנדל המרכז הישראלי ללימודי הדמיית שיער טיפול באמצעות מיקרו פיגמנטציה, נחשב לאחד המומחים הבולטים בעולם בנושא הדמיית שיער ובהחלט המוביל בארץ בתחום.

רכישה של ציוד הדמיית שיער מעדי שנדל מבטיחה לך לא רק מכשיר מקצועי שנוח לעבודה אלא מכשיר שמעמיד לרשותך את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הדמיית השיער.

עדי שנדל מציע בנוסף למכשיר המרכזי לביצוע הדמיות שיער את כל האביזרים הנלווים, אף הם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. עטי אחיזה ומחטים לעבודה מושלמת ונוחה. מעמד להנחת העט בבטחה, למנוחה תוך כדי עבודה וכמובן מגוון עשיר של פיגמנטים טבעיים בצבעים וגוונים שיאפשרו לך להתאים את הדמיית השיער לגוונים הטבעיים של כל לקוח ולהעניק לכל אחד את המראה הטבעי ביותר ברמת דיוק ללא פשרות – להנאה מושלמת של הלקוח.

כשחושבים להתחיל להציע ללקוחות טיפולי מיקרו פיגמנטציה וצריכים להחליט על רכישה של ציוד להדמיית שיער חייבים ליצור קודם כל קשר עם עדי שנדל ולהכיר מקרוב את הציוד שהוא מציע למכירה. המוניטין שלך כמי שמבצע הדמיית שיער – עומד על הפרק במקרה הזה, אז לא כדאי להתפשר או לחסוך…

הציוד המקצועי להדמיית זקיקי שיער - עדי שנדל
הציוד המקצועי להדמיית זקיקי שיער – עדי שנדל



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור