חיפוש באינדקס עסקים

קארט קוסמטיקס – Innovate

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מאי 2011

קארט קוסמטיקס - Innovateקארט קוסמטיקס משיקה את Innovate – סדרת מוצרי קוסמטיקה לשימוש ביתי, המבוססת על קומפלקס רכיבים ייחודי שאושר עד כה רק בטיפולי מזותרפיה פולשניים. טכנולוגיית הידרומזותרפיה שנועדה לאפשר שגרת טיפוח איכותית וחדשנית להצערת העור ע"י החדרת חומרים פעילים לעומק העור.

מוצרי Innovate מבוססים על רכיבים מלחחים, ויטמינים, חומצות אמינו, חומצה היאלורונית, תמיסת CONJONCTYL, Epidermosil ו- Algesium Cהמשפרים משמעותית את יכולת החדירה של הרכיבים הפעילים לעור.

פני בן עמי, קוסמטיקאית פרא רפואית ובעלת מותג קארט קוסמטיקס: "המגמה בענף הקוסמטיקה, היא מעבר מגישות "מטפחות" ומשמרות אל עבר גישה טיפולית המכוונת אל שינוי העור.

המונח קוסמצבטיקה מורכב מסימביוזה של קוסמטיקה ו-פרמצבטיקה (רוקחות). הכוונה היא לשילוב מרכיבים פעילים הפועלים ממש כמו תרופות, למרות שאינם תרופות המכוונים אל שינוי מראה ותפקוד העור".

טיפולי מזותרפיה באנטי-אייג’ינג תפסו תאוצה בשנים האחרונות והפכו לאחד הטיפולים המקובלים והמבוקשים באירופה ובעולם הרחב.

בטיפול זה מחדירים בהזרקה תת-עורית כמויות זעירות של חומרים פעילים- מינרלים, ויטמינים, חומצה היאלורונית, וחומצות אמינו לדרמיס הפפילרי (השכבה האמצעית של העור) ומפה גם נגזר שמה: שכבת העור האמצעית (מזו = אמצע). הסינרגיזם שנוצר בין כל החומרים מביא לשיפור משמעותי במרקם העור ומאט במידה ניכרת את קצב הזדקנותו.

בקרמים ובמסכות ביתיות ספיגתם של הרכיבים הפעילים בעור מאד נמוכה, ולכן פותחה המזותרפיה אשר ביקשה לעקוף את בעיית החדרת החומר לעומק העור, שכן הרעיון מאחורי השיטה הוא להביא את הרכיבים האלה למקום קארט קוסמטיקס - Innovateהרצוי, במינון הנחוץ.

ההזרקה מביאה אותם ישירות למקום הרלוונטי בעומק העור, שם הם פועלים על סיבי הקולגן ומשפרים את איכות העור, מרקמו ומוצקותו.

בן עמי: "שיטת ההידרומזותרפיה הומצאה בשנת 2002. עד הצגת השיטה המהפכנית, שום מכשיר קוסמטי אחר לא הצליח לגרום לחדירת רכיבים מעבר לשכבות האפידרמיס. כעת, מציגה חברת קארט קוסמטיקס את דור ההמשך לשיטה הטיפולית המוכרת, וזאת באמצעות שילובם של הקונג’ונקטיל, האלגזיום סי והאפידרמסיל בתכשירי הסדרה. לשלושה נודעת חשיבות רבה בשיקום המבנה הארכיטקטוני של רקמת החיבור והם תורמים רבות למיצוק העור ומעניקים לו שיפור משמעותי במרקמו".

 

קארט קוסמטיקס - Innovate
קארט קוסמטיקס – Innovate



עמוד זה נצפה: 602 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור