חיפוש באינדקס עסקים

פבוניה בוטניקה: Evolutive Eye Cream

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ינואר 2010

פבוניה בוטניקה, חברת הקוסמטיקה האקסקלוסיבית והטבעית, משיקה Evolutive Eye Cream ("אבולוטיב איי קרם") – קרם עיניים ייחודי, הממצק את אזור העיניים ומזין אותו, מרכך קמטוטים ומסייע בהתחדשות העור. קרם העיניים החדש, הינו קרם עשיר בעל לחות מוגברת, אך יחד עם זאת מרקמו עדין ואינו שמנוני. הקרםפבוניה בוטניקה: Evolutive Eye Cream בעל פורמולה ייחודית העשירה במרכיבים בוטניים, המזינים את העור ומרגיעים אותו ולכן גם מתאים לבעלי עור רגיש ועדין סביב העיניים. כמו כן, הקרם בעל הגנת UV.
יתרונות השימוש ב-Evolutive Eye Cream של פבוניה בוטניקה, מגיעים לידי ביטוי ב-4 פרמטרים:

  • שימוש ברכיבים טבעיים מן הצומח והים ותמציות אורגניות.
    המוצרים מבוססים על כל טוב הטבע: תמציות צמחים ושמנים אורגניים המופקים מצמחי בר, שורשים, פירות, ירקות, אצות, מים, מינרלים וחמצן. הפיתוח נעשה מתוך הכרת תודה לטבע תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה, החל משימוש בחומרים ממוחזרים לייצור האריזות וכלה בהימנעות בשימוש במוצרי תרסיס, (איירוסול) הפוגע בשכבת האוזון.
  • שימוש במיקרו-טכנולוגיה מיקרו
    טכנולוגיה מהי? מזעור המולקולה לאחד חלקי מיליון המילימטר, ללא פגיעה במבנה המולקולה, כך שהחומר הפעיל יחדור את העור וישפיע על פעילות התא.
  • תו תקן משרד הבריאות האמריקאי והישראלי.
    מוצרי פבוניה בוטניקה, הם באישור ה-  FDA(משרד הבריאות האמריקני) ומשרד הבריאות הישראלי.
  • מערכת טריפל אמולסיה הומוגנית
    כידוע, כל אמולסיה מורכבת משתי פאזות: פאזה שומנית ופאזה מיימית (O/W). מערכת אמולסיה תלת פאזית, דהיינו: מים בתוך שמן בתוך מים (W/O/W). מבנה מולקולרי זה ובעזרת טכנולוגיה הנקראת chirally correct ניתנת אפשרות לתכשיר ל"שוחח" עם התא ובכך להשפיע על פעילותו ולשפר את מראה העור. בנוסף למרכיבים טבעיים, פיתחה ’פבוניה בוטניקה’ ע"י מחקר מתקדם, מערכות אמולסיה יעילות הומוגניות וייחודיות.


עמוד זה נצפה: 580 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור