חיפוש באינדקס עסקים

צריכה תספורת אופנתית? – עמוס זרד לשירות השיער שלך

פורסם מאת: בתאריך: 11 יולי 2012

צריכה תספורת אופנתית? – עמוס זרד לשירות השיער שלךאם החום והלחות גורמים לך לתכנן להסתפר, אם את מביטה במגזיני האופנה, צופה בסרטים וקליפים בהם מופיעים הטרנדים הלוהטים בתחום עיצוב השיער בעולם ומתחשק לך גם להתהדר בתספורת אופנתית – עמוס זרד מעצב השיער ושגריר לוריאל בארץ מציע את הטרנדים החמים בתחום עיצוב תספורות אופנתיות בשילוב אומנותי עם צבעי שיער.

תספורת אופנתית צריכה לא רק להתאים לטרנדים האופנתיים המובילים בעולם, תספורת צריכה בראש וראשונה להתאים לך, למבנה פניך, למבנה גופך, לסוג השיער ומרקמו וכמובן, לטעמך והעדפותיך.

החלטה על קו גזירה לשיער דורשת התייחסות למספר פרמטרים בו זמנית. התספורת צריכה להיות נוחה לתחזוקה, מתאימה לאורח החיים שלך ולאישיות שלך.

כל מעצב שיער יכול לגזור את השיער שלך, אבל עמוס זרד מציע לך תספורת אופנתית שתשדרג את הופעתך ותעניק לך מראה יוקרתי מעוצב אך נוח בחיי היומיום.

כשגריר לוריאל בארץ, מוביל עמוס זרד את הקו האופנתי של החברה בארץ, מביא את בשורת צבעי השיער הנכונים לעונה ואת המראה האופנתי של חו"ל.

במפגש לקראת תספורת עם עמוס את יכולה לשתף אותו בהעדפות שלך. את רוצה לחפוף ולצאת מייד ללא צורך לייבש ולעצב את השיער? את רוצה גווני שמש בשיער? את רוצה מראה מוקפד וקלאסי? את רוצה שיער מעוצב ברישול מכוון? תספורת אופנתית תיקח בחשבון את ההעדפות שלך ועמוס זרד, אומן התספורות וצבעי השיער, יתאים עבורך את הלוק עליו את חולמת.

הצעד הראשון שלך לתספורת אופנתית – להרים טלפון ולקבוע מועד לפגישה: 09-7429145



עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור