חיפוש באינדקס עסקים

צבעים חומים בשיער – אופנת שיער סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 ספטמבר 2009

 

מעצב השיער וילי פרשה מסביר על צבעים חומים בשיער – אופנת שיער סתיו חורף 2009/10.
צבעי השיער החומים מבוססים על פיגמנטים טבעיים חוזרים אלינו לקראת עונת סתיו חורף 2009/10 בעוצמה רבה ובשיא הטבעיות. גווני החום נחשבו מאז ומתמיד לגוונים טבעיים ומבוקשים ע"י לקוחות ובעונת סתיו חורף 2009/10 אף צפוי הביקוש לגוונים החומים לעלות בעקבות מגמות אופנת השיער לעונה הקרובה.
הצבעים החומים מעניקים מראה אצילי ומתמזגים עם גווני עור חמים, מסתוריות לצד נשיות, שקיפות מסוימת צבעים חומים בשיער - אופנת שיער סתיו חורף 2009/10נשמרת במראה השיער הכללי – הגוון החום אינו אוטם את הצבע באופן מוחלט.
יצרני צבע רבים בחרו להעניק לצבעים השונים שמות מהם ניתן להבין את עוצמת הצבע החום שיתקבל בשיער וכמו כן ההמלצה היא להיוועץ לפני בחירה של הגוון על מנת שניתן יהיה ליצור התאמה אופטימאלית לצבע הפנים מעבר למצב הקיים בשיער הטבעי או הצבוע. נשים רבות אשר היו רגילות לצבוע את שיערן בחודשי הקיץ בגוונים בהירים או בצבעי הבלונד מבקשות לחזור למראה טבעי ולכן החום נחשב למבוקש ונדרש יותר.

שאלות ותשובות:

האם צבע חום חייב להיות כהה ?
ממש לא. גווני החום מבוססים על פיגמנטים בהירים באופן יחסי וניתן לבחור מתוך מגוון של גוונים את הטוב ביותר והבהיר לפי בחירתך. חשוב לבחון מקרוב את הניואנסים בעזרת קטלוג הצבע אשר מוצג במספרות ולקבל מידע בהקשר לשיער שלך.

האם חום נחשב לעיתים לגוון ג’ינג’י ?
כן. במקרים מסוימים החום הבהיר נקלט לא פעם בשיער מסוג מסוים על בסיס ג’ינג’י’ . ניתן לווסת את עוצמת הפיגמנט על ידי ערבוב של יותר מגוון אחד ואז לקבל תוצאה מתונה יותר הכול לפי בחירתך ובהתאמה לנתוני השיער.

במידה צבעתי לגוון חום בהיר הצבע הקוסמטי ידהה מהשיער יותר ביחס לצבעים אחרים?
התשובה היא לא. סיבת הדהייה נובעת מסיבות אחרות ולאו דווקא בעקבות בחירה של גוון ספציפי לשיער. גווני החום יציבים כמו שאר צבעי השיער בתנאי שנעשה שימוש נכון ומקצועי בחומרים השונים.

צבעתי לחום בהיר ואיני מרוצה מהתוצאה. האם ניתן לחזור לגוון המקורי שהיה לי (כהה יותר)?
בלי שום בעיה. בוחרים את הגוון הקוסמטי מבצעים השוואה והתאמה לצבע הטבעי ובמהלך של צביעה רגילה ביותר (ללא צורך בהבהרה) חוזרים לגוון טבעי וכהה – ללא גוון שולט כל שהוא. היתרון המשמעותי בשימוש בגוונים חומים הוא שהבסיס לצבע הוא הגוון הטבעי שנוצר בשיער. השינויים לרוב אינם דרמטיים ועל כן החזרה לגוון המקורי לא כרוכה בתהליכים מורכבים.

האם גווני החום מכסים שיער שיבה?
כיסוי הלבן אינו נובע מהגוון הנבחר אלא מהשילוב של הצבעים הנבחרים לצביעת השיער,טכניקת הצביעה וזמני ההשפעה המוגדים על ידי בעל המקצוע. לגווניי החום בהחלט יתרון קל על פני צבעים בהירים יותר בכל הקשור ליכולת כיסוי הלבן אבל עדיין קשר ישיר בין הדברים.



עמוד זה נצפה: 635 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור