חיפוש באינדקס עסקים

החנות החדשה של Forever 21 בתל אביב

פורסם מאת: בתאריך: 4 דצמבר 2011

Forever 21, מותג האופנה הבינלאומי, יפתח בתאריך 19 בדצמבר חנות דגל ראשונה בישראל בקניון עזריאלי תל אביב. החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר בשתי קומות מסחר. בכך תהיה Forever 21 החנות הגדולה ביותר במרכז הקניות ותציע מגוון רחב של פריטי אופנה ואביזרים לנשים, גברים ונערות, אשר נבחרו בקפידה במיוחד עבור הקהל הישראלי.
פתיחת החנות הראשונה של Forever 21 בישראל התאפשרה הודות לסיועה של חברת הניהול של החנות, הנמצאת בבעלותם של מר דן גילרמן, לשעבר שגריר ישראל לאו"ם עד לשנת 2008 וכיום איש עסקים והגב’ עופרה בל. יחדיו מסייעים השנים לקמעונאים החנות החדשה של Forever 21 בתל אביבליצור קשר עם מותגי אופנה בינלאומיים. Forever 21 לא תנהל את החנות באמצעות זכיין, אלא, ישירות בדומה לכל חנויות המותג בעולם.
פתיחת החנות של Forever 21 במיקום זה עוררה עניין רב. לדברי לארי מאייר, סגן נשיא בכיר בחברת FOREVER 21: "אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של Forever 21 בישראל. כמותג מכתיב מגמות האהוב על מיליוני צרכנים בכל העולם, Forever 21 מביאה עימה בשורה אופנתית אמיתית ומרגשת לצרכנים בישראל. החנות בישראל תציע חוויית קנייה זהה של תמורה מצוינת לכסף, עם תמחור דומה ל-Forever 21 בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם, בכדי לאפשר לכל הצרכנים להתלבש בסגנון האהוב עליהם בעלות שווה לכל נפש."
השקת החנות בתל אביב תלווה במסע פרסום בינלאומי שיעלה  באמצעות גבי אטאל, מנכ"ל זניט מדיה. מסע הפרסום זהה למסע הפרסום המשמש את המותג בעולם ומבוסס על שפת המותג המאפיינת אותו.

על FOREVER 21
FOREVER 21, הושק בלוס אנג’לס, קליפורניה. הרשת הינה קמעונאית המתמחה ומציעה בגדי נשים וגברים ואקססוריז. הרשת ידועה במגמות האופנה החמות והעכשוויות שהיא מציעה ובערך הגבוה שהיא מספקת ללקוחותיה. מודל האופנה המהירה של Forever 21 מבוסס על יצירת אווירה מרגשת בחנות באופן מתמיד עם פריטים המתחדשים מדי יום. הרשת מפעילה 480 חנויות בארה"ב, לרבות בקנדה, אירופה, אירלנד, יפאן, קוריאה, הפיליפינים ובריטניה.
למידע נוסף בקרו ב-www.forever21.com. ובעמוד הפייסבוק הישראלי של המותג:
FOREVER 21 IARAEL בקישור: http://www.facebook.com/forever21.IL

החנות החדשה של Forever 21 בתל אביב

החנות החדשה של Forever 21 בתל אביב   החנות החדשה של Forever 21 בתל אביב



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור