חיפוש באינדקס עסקים

צבעי לק ולק ג'ל לקיץ 2022 מבית OPI

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 14 אוגוסט 2022

צבעי לק ולק ג'ל לקיץ 2022 מבית OPI במהדורה מוגבלת

קולקציית הקיץ  Power of Hueשל OPI לקיץ 2022!

הקולקציה כוללת 12 גווני שימר במהדורה מוגבלת בשלוש נוסחאות שונות. הקולקציה כוללת פלטה של ​​צבעים חמים לשיפור מצב הרוח להפעיל ולהמריץ את הנפש והגוף המאוזנים על ידי גוונים קרים יותר ומרגיעים יותר.

 

נקודות עזות ובהירות של פוקסיה, טורקיז וסגול מרוממים, בעוד שצבעי ורוד, לילך וכחול שמיים בצבעי ממתקים מעוררים רגשות אופוריה הדומים לתחושה של אכילת סוכר, גווני ורדים עשירים וניטרליים מנצנצים כתום הדר, צהוב חי, ירוק ליים וורוד לוהט שישדרגו כל מראה.

 

"המשבר העולמי שהכריע את חיינו בשנתיים האחרונות מפנה את מקומו לכיוון צבע שחי באנרגיה", מעירה מייסדת שותפה של OPI ושגרירת המותג, סוזי וייס-פישמן.

"אסתטיקה ממריצה, מרקמים טיפוליים ושילובי צבעים רוטטים הם לב ליבו של סיפור הצבעים של קיץ 2022. הגוונים היפר-צבעוניים של הקולקציה הזו מביאים תחושה של אופוריה ואסקפיזם עם אפקטים מחזקים מצב רוח."

צבעי לק ולק ג'ל לקיץ 2022

"הקיץ הזה, ארבעה צבעים שולטים בטרנדים של ציפורניים: פוקסיה, כתום, לילך וכחול",

מוסיפה מנהלת אוספי הצבע העולמית של OPI, ג'יל ברטושביץ'. "לפוקסיה יש עוצמה מעצימה, אז זה לא מפתיע ש-Pink Big – פוקסיה נועז ומנצנץ- הוא גוון הגיבור של העונה. כתום הוא בהיר מרומם, ניטרלי מגדר, בעוד לילך הוא סגול שובב ועכשווי. כחול מגניב, מרענן ומציע רוגע לגוף ולנפש כאחד. עם הקולקציה הזו, צרכנים יכולים להחדיר טכניקולור למניקור ולפדיקור שלהם עם ספקטרום של גווני קשת מנצנצים אידיאליים לביטוי עצמי".

הקולקציה זמינה בסניפי נייל סטודיו בלק ג'ל ולק רגיל ונמכרת רק בשוק המקצועי

הכירי את גווני הקולקציה:

את צבעי הקיץ המדהימים האלה, בגרסת הלק ג'ל או לק רגיל
ניתן להשיג רק ברשת נייל סטודיו בכל רחבי הארץ.

התקשרי לפרטים 1-700-700-037
או היכנסי לאתר החברה ליצירת קשר



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור