חיפוש באינדקס עסקים

פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה בכף הרגל

פורסם מאת: בתאריך: 22 מאי 2014

שול אקספרס פדי מספקת פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה בכף הרגל.
הקיץ מגיע ואיתו נחשפות גם כפות הרגליים. לא רק הדוגמניות יכולות להציג כפות רגליים יפות ומטופחות – עתה במקום לרוץ לפדיקור, ניתן להגיע לכפות רגליים חלקות ברגע ,בבית. שול,  המותג המוביל בעולם בבריאות ובטיפוח כף הרגל, משיקה את שול אקספרס פדי –פצירה חשמלית עם ראש אבן פצירה מסתובב המסירה עור קשה, לקבלת כפות רגליים יפות ורכות.

לדברי דניאלה רבינוביץ, מנהלת מותג שול בישראל: שול אקספרס פדי מספק פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה בכף הרגל ללא מאמץ. הפצירה נותנת מענה לכל הנשים ששואפות למראה כפות רגליים מטופחות ובריאות בכל רגע נתון. כמו כן, לאחר השימוש בפצירה החשמלית, אפשר למרוח קרם שול לכפות רגליים סדוקות, להשלמת הטיפול בכף הרגל. עוד אמרה כי ההשקה תלווה בקמפיין בהיקף של 4 מיליון ש"ח.

השקת המוצר החדש תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, קמפיין דיגיטלי באמצעות אקליפטוס ונראות בנקודות המכירה ברשת סופר פארם.

המכשיר החדש קל ונוח לשימוש:  הוא פועל על סוללות וראש האבן  ניתן להחלפה. ערכת שול אקספרס פדי מכילה פצירה חשמלית לרגל, ראש אחד, סוללות ומכסה במחיר מומלץ של 199.90 ובמבצע במחיר מומלץ של 149.90.
בנוסף, נמכר בנפרד מילוי הכולל שני ראשים נוספים במחיר 49.90.

את שול אקספרס פדי ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

 



עמוד זה נצפה: 546 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור