חיפוש באינדקס עסקים

משיער קצר לשיער ארוך – הארכות שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 מרץ 2011

משיער קצר לשיער ארוך - הארכות שיער מספרת ZAZAבמספרת ZAZA בחולון, המתמחה בטיפולי הארכות שיער, נתקלים לא פעם בנשים המעוניינות לעבור משיער קצר לשיער ארוך ושופע.

מעצב השיער אבי גונן ממספרת ZAZA מסביר: "את לא חייבת להישאר עם השיער הקצר שלך רק מפני שלפני כמה זמן חשבת שתספורת קצרה תהיה מגניבה וכייפית. את גם לא חייבת לעבור את התקופה המציקה של גידול השיער עד שיגיע לאורך שאת רוצה. אין שום סיבה לא להיות מרוצה מאורך השיער שלך כל יום כשיש טכניקות כל כך נוחות ובטוחות להארכת שיער".

אם את קמה מידי בוקר ולא מסוגלת להסתדר עם השיער שלך שהוא לא קצר ועוד לא ארוך, והוא קופץ לו בלי שליטה אבי גונן מציע לך פתרון מיידי – הארכות שיער.

הייחוד של מספרת ZAZA בחולון המתמחה בהארכות שיער הוא שאחרי שעברת הארכת שיער בידיים של אבי גונן אפילו את לא תוכלי להבחין בתוספת השיער שלך.

הארכות השיער מתבצעות תוך שימוש בשיער טבעי ואיכותי המותאם במדויק לשיער הטבעי שלך ושיטת ההדבקה הייחודית והבלעדית למספרת ZAZA מחברת את הארכות השיער בעדינות, מבלי לפגוע בשיערך הטבעי וכמעט ללא יכולת להבחין בין השיער הטבעי שלך לשיער הטבעי של התוספת.

אם זה כל כך פשוט, למה להתרגז כל בוקר מול המראה? עברי משיער קצר לשיער ארוך ביום אחד במספרת ZAZA – המומחים להארכות שיער בחולון.

 



עמוד זה נצפה: 554 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור