חיפוש באינדקס עסקים

פאה אופנתית לפורים

פורסם מאת: בתאריך: 6 מרץ 2012

גם אם בחרת שמלה ואביזרי אופנה את יכולה לשדרג את התחפושת שלך באמצעות פאה אופנתית.

תארי לעצמך פאה עם שיער ארוך מאוד בצבע שחור עורב כהה. פאה אופנתית כזו היא האביזר שיעשה את כל התחפושת. חברי אותה עם שמלה שחורה קטנה ואיפור מתאים והכניסה המרשימה שלך למסיבת הפורים מובטחת.

תארי לעצמך פאה בלונדינית עם שפע של תלתלים. הוסיפי לה שמלה פרחונית וסלסלת פרחים. מה דעתך? ואיך נראה לך הרעיון של פאה בלונדינית ארוכת שיער? או פאה ג’ינג’ית עם שיער ארוך מאוד וגולש? כל בגד ואביזר שתוסיפי לפאה ישלים את המראה ויעניק לך את ההופעה המפוצצת שאת רוצה למסיבות פורים.

רעיונות לתחפושות תוכלי לאסוף בכל מקום, אביזרי פורים נמכרים בכל פינת רחוב. לא מעט נשים יתחפשו שוב למלאכיות, פרפרים, פיות, שדונים, מכשפות – כרגיל.

את עדיין יכולה להשתמש באותם אביזרים, אותם אוזני חתול, אותם קרניים אדומות, אותם כנפי פרפר צבעוניות ובכל זאת התחפושת שלך תהיה מושלמת ותרשים הרבה יותר של האחרות. זאת  בזכות פאה אופנתית מדהימה שמהווה למעשה את מרכז התחפושת.

פאות רבקה זהבי הם המקור המושלם של פאות אופנתיות. הפקות טלוויזיה ותיאטרון משתמשות בפאות זהבי בכל ההפקות הדורשות זאת. הפקות אופנה של החברות הגדולות והמובילות בעולם האופנה הישראלי משמשים בפאות זהבי להדגשת הקווים והעיצובים של הקולקציות שלהן.

המגוון העצום והרמה המקצועית של עיצוב הפאות הופכות את הבחירה בפאות זהבי לבחירה הטבעית בכל הקשור לפאות אופנתיות.

שאלנו את מנכ"ל חברת רבקה זהבי מה מצפה לנו בחג פורים?

אמיר: "מלבד המגוון העצום שכבר קיים אצלנו, אנו מחדשים את ליין פאות האופנה שלנו באופן קבוע על מנת להתאים לטרנדים באופנת השיער בארץ ובעולם. אפשר למצוא כל כך הרבה סגנונות של פאות אופנתיות שקשה לתאר. אני ממליץ פשוט על ביקור בחנות המפעל, סיור באתר או אפילו יצירת קשר טלפוני איתנו כדי לתאם ביקור והתאמה של פאה אופנתית למתעניינות".

אז אם חסר לך הפאנץ’ המיוחד שיהפוך את התחפושת שלך לבלתי נשכחת, התקשרי כעת לאחד מסניפי רבקה זהבי 03-5797279 (רמת גן); 09-7404456 (רעננה).



עמוד זה נצפה: 581 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור