חיפוש באינדקס עסקים

עשרת הדיברות – איפור כלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מרץ 2010

שלי גפני: "במסגרת עבודתי כמאפרת ראשית של חברת האיפור הבינלאומית מאדינה מילאנו, אני נפגשת עם כלות על בסיס יומיומי וחווה איתן את ההכנות לחתונה ואת ההתרגשות הגדולה בכל פעם מחדש". נירית קאירי: "לפעמים הכלה צעירה ולפעמים מבוגרת יותר, לפעמים כל החברות שלה כבר נשואות ולפעמים היא הראשונה עשרת הדיברות - איפור כלותלהתחתן, אבל תמיד, פשוט תמיד, היא מבקשת ממני כמה טיפים. אז הנה, זו ההזדמנות שלי לענות בהרחבה לכל הכלות שפגשתי בעבר, לכל הכלות שעוד אפגוש בעתיד, ובכלל לכל הכלות באשר הן. לכבודכן, קבלו את עשרת הדיברות שלי לכלות ביום חתונתן".

1. התרגעות
זה היום הכי גדול בחיים שלך עד כה, אבל לא צריך להילחץ. התייחסי ליום ההכנות כאל יום פינוק ולחתונה עצמה כאל מסיבה ענקית, שאת עורכת לכבוד עצמך עם כל האנשים שאת הכי אוהבת (וגם כאלו שאת לא מכירה אבל ההורים שלך התעקשו להזמין אותם), עם אוכל טעים, עם מוסיקה טובה ועם הרבה מאד אהבה. והכי חשוב, הקפידי ליהנות מכל רגע כי היום הזה עובר כל כך מהר עד שהוא נגמר לפני שמרגישים. חבל שכל הזיכרונות הטובים שלך מאותו יום יהיו כאלו שראית בסרט החתונה שלך חודש אחרי, לא?

2.  הכניסה לאנשים מלחיצים אסורה (גם אם זו אימא שלך)
את יום החתונה מומלץ לבלות עם אנשים אשר משרים עליך נינוחות ושלווה. בהמשך ישיר לסעיף מס’ 1, הקפידי להרחיק מסביבתך מחשבות וגורמים מלחיצים אחרים, כולל אנשים שאת אוהבת אבל נוטים להוציא אותך משלוותך. אם אמך, חמותך לעתיד או החברה הכי טובה שלך, עלולות לגרום לך להיכנס לפאניקה מיותרת, בקשי מהן בעדינות להשאיר אותך לבד או מצאי להן ’בעיה דחופה’ לטפל בה בזמן שאת מתכוננת לחתונה. אל תישברי גם אם הן נעלבות ולא נעים לך, זו החתונה שלך ולא שלהן.

3.  עדיף לרכז את כל ההכנות באותו מקום
ההכנות לחתונה מעייפות גם ככה, אל תהפכי אותן ליום טירונות במחנה שמונים. ממילא היום מתחיל מוקדם, השיער והאיפור לוקחים את הזמן שלהם, המחוך של השמלה יחנוק אותך והרגליים יכאבו לך. נסי להקל על עצמך כמה שיותר ורכזי את כל ההכנות באותו המקום. זה יכול להיות הבית שלך, חדר במלון, סלון כלות או כל מקום אחר, כל עוד כל הספקים מגיעים אליך ולא את אליהם. צוות המאפרות של מאדינה מילאנו ישמח לעמוד לרשותך בכל מקום שתבחרי.

4.  נטרלי ככל שאפשר את גורם ההפתעה
הפתעות הן בדרך כלל דבר נפלא, אך לא ביום החתונה. אני כמובן לא מתייחסת להפתעות שבן זוגך עשוי לתכנן עבורך (כן ירבו), אלא לאלו הקשורות ישירות אל הופעתך ככלה. במקרה הזה, הפתעה היא גורם מלחיץ ויש לנטרל אותו מוקדם ככל האפשר. מומלץ לערוך איפור ניסיון, אליו עליך להגיע בחולצה לבנה על מנת לדמות ככל הניתן את המראה הסופי שלך ביום הגדול עצמו. בכל מקרה, גם אם את מחליטה לוותר על איפור ניסיון, כדאי להתייעץ עם צוות המאפרות של מאדינה מילאנו ולתאם לפחות את הכיוון הכללי.

5.  אל תהפכי את הצילומים למסע כומתה
זוגות רבים בוחרים להצטלם יחד לפני החתונה עצמה במגוון אתרים רומנטיים יותר (שדה פורח, נווה צדק, המרינה בהרצליה) או פחות (מי שחושב שבקניון ארנה יש אווירה רומנטית שירים יד). אם החלטתם לעשות לעצמכם בוק לפני האירוע, אל תהפכו את הצילומים למסע כומתה. קחו בחשבון שהצילומים לוקחים כמה שעות וסיימו את ההכנות שלכם לכל המאוחר בשעות אחר הצהריים. אל תטפסו על הרים, הימנעו מצילומים על שפת הים (הלחות המוגברת עלולה להרוס לך את השיער) והשתדלו לא לאחר לחתונה של עצמכם.

6.  לא כל הנוצץ זהב
כולנו אוהבות דברים נוצצים ומבריקים, במיוחד אם הם יהלום על טבעת אירוסים. אבל אף אחת מאיתנו לא הייתה רוצה להסתכל באלבום החתונה שלה ולגלות, שבכל התמונות הפנים של בעלה נוצצות ומבריקות מלחות ומזיעה. ולא, זה לא שהפנים שלך לא מבריקות כי את על-אנושית ולא מזיעה, אלא שהמאפרת שלך הקפידה למרוח על עור פנייך בסיס מט (Tender Matt) של מאדינה מילאנו מתחת למייק אפ ולקונסילר ולפודרה ולכל שכבות האיפור שהיו עלייך באותו הלילה. בעיקר בחתונות קיץ, כשהחום והלחות הופכים בלתי נסבלים גם באולם ממוזג, אל תוותרי על בסיס מט, לא לעצמך ולא לבעלך לעתיד. גם אם הוא לא מחשיב את עצמו מטרוסקסואל, מצאי את הדרך לגרום לו להסכים למרוח על עצמו שכבה דקה-דקה של בסיס מט לפני החתונה. הוא עוד יודה לך, רק שלא יתחיל גם להשתמש בקרמים שלך..

7.  הקפידי לצחצח שיניים לפני האיפור
כן, כן. ביזארי ככל שזה נשמע, הפעם האחרונה שתוכלי לצחצח שיניים עד אחרי החתונה היא ממש לפני שלב האיפור. צחצחי שיניים עכשיו, כל עוד את לא מאופרת ואין מה להרוס או שתתחרטי על זה יותר מאוחר. הלוא אף אחת לא רוצה להגיע לחופה עם ריח מהפה או חתיכת פטרוזיליה בין השיניים. ליתר ביטחון, קחי איתך גם חבילת מסטיקים או סוכריות טיק-טק לאירוע. לכי תדעי אם בעלך לעתיד היה חכם כמוך.

8.  ערכת חירום לכלה המתחילה
לחתונות יש הרגל מעצבן לעולם לא לעבור חלק לגמרי. קחי בחשבון, שבכל חתונה, גם אם את לא יודעת על זה באותו הרגע, פותרים איזה שהוא משברון מאחורי הקלעים. בהמשך לסעיף מס’ 4, הקפידי לנטרל את גורם ההפתעה גם במהלך האירוע עצמו והגיעי אליו מוכנה עם פתרון לכל בעיה. הכיני מראש ערכת חירום, הכוללת טי שרט לחתן, נעליים נוחות להחלפה, חוט לבן ומחט, מגבונים לחים וכל דבר אחר שיגרום לך להרגיש בטוחה (סוכריות טיק-טק כבר אמרנו?). הוסיפי לערכת החירום את מוצרי האיפור הבאים של מאדינה מילאנו: פודרה נטולת טלק (Talc Free Loose Powder) לקיבוע האיפור, עיפרון שפתיים לוקס (Luxe Lip Pencil) לתחימת השפתיים וליפ גלוס מסדרת הולוגרם (Hologram Gloss). וזכרי, גם אם קורה משהו שבעיניך נראה נורא, סביר להניח שחוץ ממך אף אחד אחר לא שם לב אליו. אז קחי את הכול בקלות כי גם הפאשלות הקטנות הן חלק מהחוויה.

9.  הסירי כל דאגה מליבך
הרב יגיע בזמן, האורחים ייהנו, האוכל יהיה טעים, החתן יצליח לשבור את הכוס בפעם הראשונה (או השנייה, או השלישית) השמלה לא תתלכלך, השיער לא ייהרס והאיפור לא יימרח. הקפידי ליהנות מכל רגע כי הערב הזה כולו שלך. ואם בסוף האירוע תגלי שהשמלה שלך כן התלכלכה, שהתסרוקת שלך נהרסה כליל ושהשפתון שלך ירד מהשפתיים, אז סימן שהייתה חתונה נהדרת, שרקדת והשתוללת כל הלילה, שעשית חיים משוגעים ושזו הייתה המסיבה הכי טובה שהיית בה אי פעם. עכשיו את באמת יכולה להירגע, עשית את שלך.

10.  שיהיה במזל טוב!



עמוד זה נצפה: 555 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור