חיפוש באינדקס עסקים

עשי ואל תעשי – טיפים לעיצוב שיער נכון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אפריל 2009

 

ישראל חגגה 61 שנות עצמאות ואין כמו ללמוד מטעויות העבר כדי לשפר את ההווה והעתיד. מעצבי השיער המובילים של חברת שוורצקופף מספקים 10 טיפים של "עשי ואל תעשי" ל-עיצוב שיער נכון.

  1. שחור זה הבלונד החדש?
    לא כל אחת יכולה להיות ברונטית קחו את קמרון דיאז לדוגמא, איך אפשר שלא למות עליה? מסתברחזרה לבלונד ומיד - קמרון דיאז. עשי ואל תעשי - טיפים לעיצוב שיער נכון שאפשר. הבחורה זנחה את הבלונד המרהיב שלה, שהתאים לעיניה הכחולות ולעורה הבהיר, לטובת פריזורה שחורה ומאוד לא מחמיאה, שגורמת לעיניים הכחולות שלה לדהות.
    מסקנה? שחור אמנם תמיד באופנה, אבל לא בשביל כל אחת. אם את בעלת עור בהיר ואת מעוניינת בגוון כהה בשיער, השתמשי בגוון חום כהה ולא בשחור, הכל עניין של פרופורציות בחיים.
  2. אקססוריז לא פרופורציונאליים.
    אל, פשוט אל תניחי על הראש שלך אקססוריז בגודל של אבטיח. פריס הילטון, לדוגמא, השתמשה בכתר פרחים די ענק בערב חג המולד, כדי לשאוף קצת רוח חג. לא משנה איזה חג זה, אפילו לא בט"ו בשבט, עצים על הראש – לא בבית ספרנו.
    אם את ממש מתעקשת להשתמש באביזר אופנה כזה או אחר, עשי זאת עם טעם. רצוי שהוא יהיה קטן, אך איכותי; בעל נוכחות, אך פרקטי. אפשר אפילו להשתמש בקשת שקופה, או שחורה, כדי לשמור על השיער מסודר, לסדר את הפוני הצידה ולהניח איזה פרח או תכשיט מעניין. כמובן, לא לשכוח, את לא עץ אשוח.
  3. אל תיסחפי.
    לא משנה מה האירוע, עד כמה הוא חשוב, או איזה חתיך את רוצה להרשים – אין צורך להגזים. לשם ההמחשה, פמלה אנדרסון, האישה והחזון, החליטה לחקות את איימי וויינהאוס, תופעת הטבעשבועות עדיין לא כאן - פאריס הילטון. עשי ואל תעשי - טיפים לעיצוב שיער נכון שמתעקשת לקרוא לעצמה זמרת, והוסיפה לשיערה הטבעי טונות של תוספות שיער.
    התוצאה? הרבה בלונד ומעט מאוד פמלה. מסקנה – תופעות טבע נשאיר לטבע. שיער ארוך זה יפה, זה נשי, זה אפילו מתוחכם, אבל שיער ארוך מידי יגרום לך לאבד את החזות הרצויה.
  4. קצוץ זה הכי אחי, אבל לא לאחותי.
    נגיד ואתן לא רוצות להאריך שיער, כמו רומר וויליס, ונניח שאתן חושבות שזה יפה, ונגיד שאנחנו חושבים שאתן צודקות (אנחנו לא) – למה בלונדיני?!
    המראה האפרוחי אינו מתאים ל-2009, גם לא לזו שלפני הספירה. אם כבר קצר, אז לפחות שיהיה כהה (פשרה מספיק טובה).
  5. הניינטיז לא צריכות קאמבק.
    כולם זוכרים את דונה מרטין האגדית, מסתבר שזו שמשחקת אותה, משחקת אותה טרנדית עם קארה בלונדיני קצר ומגוהץ, תסרוקת חסרת חיים לחלוטין. טורי ספלינג, את מוזמנת להתקדם איתנו לעבר המילניום, שכבר התחיל לפני כעשור, ולהפנים את המסקנה הבאה. גם אם כבר שינית את התסרוקת שלך 90210 פעמים, והשיער שלך אינו כתמול שלשום, הפיחי בו חיים.
    מומלץ מאוד להשתמש בקרמים שונים כדי להחיות את השיער, במיוחד לאלו מכן שקמות כל בוקר עם תסרוקת אחרת. ברק, בנות, ברק – לא מכער, מוסיף.
  6. מחבואים הופכים ללא רלוונטיים בגיל כזה או אחר.ארמונות שיער - פמלה אנדרסון. עשי ואל תעשי - טיפים לעיצוב שיער נכון
    ניקולט שרידן לא התבגרה כנראה והחליטה שפוני זה ה-דבר שנכון לה (טעות ראשונה), היא משתמשת בו כדי להסתיר את עיניה (טעות שנייה), ויותר מזה, היא לא מתביישת בזה (טעות שלישית).
    מסקנה? שרידן, את החוליה החלשה, שלום. אין לנו בעיה עם פוני, במיוחד לא עם אחד שטוח שמחמיא לך, מסתיר מצח גבוה ונוטה הצידה באלגנטיות.
  7. אסוף לאספסוף.
    שריל קרואו המהממת, נתפסה בעת טעות אופנתית חמורה, כשהצטלמה עם שיער אסוף ופוני הזוי באחד מהאירועים הרשמיים הגדולים שאי פעם הוזמנה אליהם. נשאלת השאלה מה עבר לך בראש ההוליוודי שלך כשהתלבשת לאירוע כזה, כאילו מדובר בעוד שיעור ספינינג במכון הכושר, סליחה, מועדון הכושר היוקרתי שלך? – תשובה כנראה לא נקבל.
    המסקנה מאוד ברורה, השטיח האדום, אדום הוא, ואדום מסמל אזהרה. בפעם הבאה גברת קרואו, השקיעי דקת מחשבה לנושא.
  8. קצוות מפוצלים, ביץ’.
    גם אם את בריטני ספירס, אין סיבה שתרשי לעצמך להסתובב עם שיער מבולגן וחסר צורה, אפילו אם הוא לא כ"כ ארוך או שעלה לך השתן לראש. אם השיער לא ארוך מספיק זה לא אומר שאפשר להפסיקאל תתפלאי איימי וויינהאוס. עשי ואל תעשי - טיפים לעיצוב שיער נכון להשקיע בו. הוא יגדל, ועד שזה יקרה, הסתפקי במה שיש לך, תגרמי לו להיראות הכי טוב שאפשר.
    ניתן להיעזר בסיכות קטנות כדי לאחוז את מה שצריך כמו שצריך. פינישים אחרונים – רצוי לפזר מעט ספריי לשיער כדי לשמור על הפריזורה ועל כל דבר במקומו.
  9. שזוף ושרוף.
    אם חשבת על לשרוף את עצמך במכון השיזוף או בחוף הים, לחזור הביתה ולצבוע לבלונד פלטינה – תחשבי שוב. ברוק הוגאן לדוגמא, עשתה את זה, ואת לא רוצה להיראות כמוה. אם יש 2 דברים שבאמת לא משתלבים ביחד, זה שיזוף מוגזם ובלונד לבן. התוצאה לעולם לא תיראה טבעית, אלא מאולצת ולא בריאה. גם לנו אין בעיה עם שיזוף, אבל אם את רוצה מראה קיצי ומושך, וותרי על בלונד – חום הוא הצבע שלך. החום ידגיש את גוון הפנים ויעזור לך להגיע לתוצאה שרצית. מי שאמר שאי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה בלונדינית, צדק.
  10. אחרון חביב.
    זוכרות את איימי וויינהאוס? האישה בעלת המאחז הלא-חוקי שלראשה? מעולה. רק רצינו לוודא שברור לכן שביום שתיראו ככה, לחברות הכי טובות שלכן, ולגברים בחייכן, יש לגיטימציה מלאה להוציא אתכן מחייהם.

באדיבות מעצבי השיער של חברת שוורצקופף: אבי מלכה, עופר אסולין, אנג’לה טטרו, יורם רחמנוב, רוני פרנקל.

 



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור