חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער אנטוני טורנר ל Moroccanoil

פורסם מאת: בתאריך: 8 אפריל 2013

קנזו עיצוב שיער אנטוני טורנר ל Moroccanoilההשראה
"קיבלתי את ההשראה לעיצובי השיער מהטיפוס החביב עלי ביותר של נערה המתגוררת במזרח לונדון, בלב העיר המלא באומנים ומעצבים –  היא בעלת מראה צעיר, המקרינה קוּליות," מסביר מעצב השיער המוביל אנטוני טורנר. " הרעיון היה ליצור סידור שיער עם שוליים מקדימה ואת השאר להותיר חופשי, כמעט אנדרוגיני.
במקום סתם מראה יפה, רציתי ליצור מראה שמביע גישה של ביטחון עצמי עם מעט מסתוריות, בעוד שהמרקם המט של השיער משתלב בקולקציה עם ההשראה מהודו."

כיצד נוצר המראה

  • התחלתי עם שביל בצד, ועשיתי משולש מהשיער מהצד לכיוון האוזן הנגדית כדי ליצור את השוליים מקדימה.
  • הכנסתי  את קצה השוליים מאחורי האוזן בצורה רופפת כדי שחלק מהשוליים ייפול מעל המצח.
  • לאחר שהכנסתי את השוליים מאחורי האוזן, מרחתי מוס לעיצוב תלתלים מסדרת מוצרי מורוקנאוייל ( Moroccanoil Curl Control Mousse) כדי ליצור מרקם אחיד ואחיזה טבעית. לאחר מכן ייבשתי את שאר השיער בפן כשאני מעביר את השיער בין אצבעותיי על מנת ליצור מראה טבעי וחופשי."
  • לאחר שסיימתי לעצב את השוליים, השתמשתי בקרם הזנה לתלתלים מסדרת מוצרי מורוקנאויל ((Moroccanoil Intense Curl Cream בשאר השיער כדי להוסיף לו מרקם ולהעצים את הגלים הטבעיים. ושוב, הפרדתי את קצוות השיער עם אצבעותיי כדי לתת לשיער מראה טבעי.
  • בסיום התזתי "ספריי לעיצוב תסרוקות- חזק" מסדרת מוצרי מורוקנאוייל  (Moroccanoil Luminous Hairspray (Strong )כדי לשמור על העיצוב לאורך זמן.

קנזו עיצוב שיער אנטוני טורנר ל Moroccanoilהמוצרים:
מוס לעיצוב תלתלים מסדרת מוצרי Moroccanoil®
מוצר רב תכליתי לעיצוב וקל לשימוש,מחליף את השימוש בכמה מוצרי עיצוב לשיער כגון: מרכך ללא שטיפה , ג’ל, קרם או כל מוצר אחר המונע קרזול. מחדיר לחות בשיער, בעוד שהוא מוסיף ברק ומגדיר את התלתלים.
 (80 ₪ ל- 150 מ"ל ).

קרם הזנה לתלתלים מסדרת מוצרי Moroccanoil®  

קרם עיצוב וקונדישנר ללא שטיפה, עשיר בנוגדי חמצון מועילים שעוזרים ליצור ולתחזק תלתלים יפים, גמישים ובעלי ברק טבעי. מעניק אחיזה רכה ומגן מפני נזקי הסביבה, בעודו משקם את הלחות בשיער ומגדיר את התלתלים.
(80 ₪ ל- 500 מ"ל ).

"ספריי לעיצוב תסרוקות"- חזק, מסדרת  Moroccanoil®

שומר על העיצוב  לאורך זמן ומעניק לשיער ברק וזוהר.מכיל שמן ארגן, מספק אחיזה חזקה ובריאה לשיער עם תוספת ברק. (80 ₪ ל- 330 מ"ל )

Moroccanoil®אודות 

חברת Moroccanoil® מציעה קו מוצרים מקצועי לטיפוח ועיצוב השיער. הפורמולות החדשניות במוצריה יעילות וקלות לשימוש , בעלות ביצועים מרשימים, המחוללים מהפך בכל סוג שיער והופכים אותו לשיער בריא, יפה ובעל מראה טבעי.

חברת Moroccanoil® היא החלוצה בתחום שהחדירה את השימוש בשמנים במוצריה והפכה תוך זמן קצר ללהיט בעולם האופנה והיופי.

בין לקוחותיה נמנים מעצבי על וידוענים רבים. השמועות על ההצלחה הגדולה עברו מפה לאוזן דרך מסלולי הדוגמנות ועד למגזיני האופנה המובילים בעולם. חב’ Moroccanoil® השיקה את מוצריה בפעם הראשונה לפני שבע שנים וכיום משווקת החברה את מוצריה בכ-40 מדינות ברחבי העולם. סדרת מוצרי  Moroccanoil® קלה ויעילה לשימוש, אינה מכבידה על השיער ולא מותירה משקעים שמנוניים. סדרת מוצרי  Moroccanoil® הינה סדרת מוצרי יוקרה איכותיים לשיער, המשלבת שימוש ברכיבים האיכותיים ביותר. כל זה במטרה לספק לשיער ביצועים אופטימאליים ותוצאות מושלמות.

ניתן להשיג את סדרת מוצרי Moroccanoil® במספרות נבחרות.
טלפון לבירורים: 03-9511086 .

Hair by: Anthony Turner for Moroccanoil
Photographer: Mohamed Khalil for Moroccanoil

 



עמוד זה נצפה: 395 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור