חיפוש באינדקס עסקים

מאיצי שיזוף בקריות – הולייוד טאן

פורסם מאת: בתאריך: 29 אוקטובר 2015

כמה זמן לוקח לך לעבור מעור בהיר וחיוור לעור שחום ברונזה מדהים?

גם עם מנוי שיזוף במכון שיזוף מקצועי, גם עם מקלחוני שיזוף מתקדמים, תצטרכי כמה טיפולים כדי להגיע לגוון העור השזוף שאת חולמת עליו.
 
אלא אם תשתמשי בתכשירים מאיצי שיזוף.
 
מאצי שיזוף בקריות
 
מאיצי שיזוף את תכשירים קוסמטיים הפועלים על פני העור, יוצרים קשר כימי עם השכבת העליונה של העור ומאפשרים לגוון השיזוף המתקבל אחרי השהייה בתאי השיזוף להפוך להיות עמוק, שחום ומדהים במהירות רבה יותר.
 
תכשירי מאיצי שיזוף כוללים גם חומרים פעילים המגנים על העור מפני נזקי קרינה. אלו חומרים המוסיפים לחות לעור ושומרים על גמישותו, חומרים נוגדי חימצון, וחומרי הזנה לעור.
 
השימוש בתכשירי שיזוף המאיצים את השיזוף ומעמיקים את הגוון השחום, מומלצים מאוד, בייחוד למי שמשתמש בתאי שיזוף ומקלחוני שיזוף להשגת המראה השחום, אך גם למי שמשתזף באופן טבעי על שפת הים או הבריכה.
 
ברשת מכוני הוליווד טאן, בחיפה ובקריית חיים ניתן, למצוא ליין תכשירי שיזוף מקצועיים, הכוללים מאיצי שיזוף ברמה מקצועית בינלאומית.
מאיצי שיזוף בקריות
לקוחות מכון השיזוף מכירים את יתרונות מאיצי השיזוף של הוליווד טאן, אף גם מי שאינה לקוחה של הוליווד טאן מוזמנת להיכנס ולקבל הסבר מפורט והנחיות לשימוש במאיצי השיזוף.
 
אם את מחפשת מאיצי שיזוף בקריות, או מאיצי שיזוף בחיפה – פשוט התקשרי לסניף הוליווד טאן הקרוב אליך ותוכלי ליהנות מגוון שחום ומדהים ומשמריה על בריאות העור גמישותו ומראהו הרענן.
 
חייגי: 04-6891344 סניף חיפה או  04-8493972 סניף קריות 


עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור