חיפוש באינדקס עסקים

סערה בעולם השיער שוקי זיקרי פושט רגל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 דצמבר 2011

סערה בעולם השיער שוקי זיקרי פושט רגל

סערה בעולם השיער - שוקי זיקריעולם השיער הוכה בתדהמה באופן רשמי הוכרז היום כי המותג שוקי זיקרי הודיע על פשיטת רגל עקב קשיים כלכליים.שוקי זיקרי, ממובילי שוק השיער בישראל  ובעולם, הפך לאוטוריטה בתחום השיער וייצג את מיטב החברות בישראל ובעולם. זיקרי היה מחלוצי מהפכת עיצוב השיער בישראל והביא לתודעה חדשה את חשיבותו של עיצוב השיער ובכך יצר תפיסה חדשה לגבי הספרים בישראל.

להלן נוסח ההודעה הרשמית כפי שנשלחה לכלי התקשורת:

שלום,
כשם שכיבדנו את התקשורת בישראל, וזו כיבדה את המותג בכלל ואותנו באופן אישי בכל  ידיעה ומסר אותם ביקשנו להעביר לקהל לקוחותינו בארץ, אנו מבקשים מכם פעם נוספת וחשובה, במה אכפתית ומכבדת בה נביא לידיעת הציבור, כי לאחר למעלה מ-20 שנות פעילות עשירות ופורצות דרך בתחום עיצוב השיער בארץ ובעולם, בהן הובלנו בכל תחום וערוץ, יצרנו מגמות וקבענו סטנדרטים הן מבחינת גודלה של הרשת, המספרות, בתי הספר, המוצרים, התצוגות בארץ ובעולם, שפת העיצוב, הקולקציות וכלה ברמה המקצועית והשירותית, אנו נאלצים להודיע, בעצב רב, על הפסקת פעילות רשת "שוקי זיקרי" עקב קשיים כלכליים.
החל מיום הודעתנו זו, רשת "שוקי זיקרי" על כל סניפיה ברחבי הארץ, תפסיק לפעול וכן תסיר אחריותה המקצועית מכל פעילות הנושאת ועושה שימוש בשם המותג במישרין ובעקיפין.
אנו מבקשים להודות תודה עמוקה לשותפים הרבים לדרך: הלקוחות הנאמנות, הזכיינים, צוות מעצבי השיער, הספקים, התקשורת וכל מי שהאמין בנו וצעד איתנו כל השנים.
גם עם כתיבת שורות אלו, עדיין קיימת בנו התקווה שרשת "שוקי זיקרי" תמצא בעתיד שוב את דרכה מעלה.
בכבוד רב,
שוקי זיקרי
ומייק זיקרי

סערה בעולם השיער - שוקי זיקרי

סערה בעולם השיער - שוקי זיקרי   סערה בעולם השיער - שוקי זיקרי



עמוד זה נצפה: 456 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור