חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל מציגה את ה- IT LOOKS

פורסם מאת: בתאריך: 22 אוגוסט 2013

לוריאל פרופסיונל, מציגה את ה- IT LOOKS, קולקציית השיער לסתיו-חורף 2013/14, החושפת את מראות השיער הנכונים, העדכניים והעכשוויים לעונה ומפתחת קונספט חדש, קונספט It, המשנה את קולקציות הצבע שלה.

לוריאל פרופסיונל, זיהתה שכיום טרנדים או מה שנחשב ל"איט", יכול לבוא מכל מקום ויצרה את הקולקציה בהשראת תצוגות האופנה החשובות ביותר, הידועניות המצולמות ברחבי העולם, וכוכבות אופנת הרחוב מרחבי העולם, זאת כדי ליצור את 3 מראות ה-It לעונה זו.

התפתחות הטרנדים בשנים האחרונות יצרה ידועניות מסוג אחר ה-"איט גירלז", נשים צעירות הידועות בכל העולם בחוש האופנה שלהן, בטעם המקורי שלהן בבגדים ובבחירתן בתסרוקות נועזות. למעשה, הנשים הללו לצידן של ידועניות הוליוודיות מייצגות כיום את "נותנות הטון", מי שקובעות את מגמות האופנה. לכן, בפעם הראשונה, לוריאל פרופסיונל בחרה להציג את מגמות השיער החדשות שלה, מראות ה- It לסתיו-חורף 2013/14, על 3 "איט גירלז":
 

  •  Mary Charteris (מארי צ’ארטריס) – DJ (די-ג’יית) בריטית ואייקון אופנה, שבין מעגל חברותיה הקרובות נמנות קייט מוס וסטלה מקרטני. כמו דודתה, דפני גינס, מארי דגמנה למגזינים בינלאומיים מובילים וגם עבדה עם מעצבים כמו לואי ויטון וג’ייסון וו. 
  •  Langley Fox Hemingway (לנגלי פוקס המינגוויי) – דוגמנית ואמנית אמריקאית, שתרמה מעיצוביה למותגים כמו לואי ויטון ומארק ג’ייקובס, וגם דגמנה למגזינים כדוגמת גרזיה Grazia ופואם Foam.  
  •  Ella Waldmann (אלה וולדמן) – שחקנית וזמרת צרפתיה מבטיחה, המשמשת גם כמוזת אופנה, וככבה בקמפיינים לקרטייה ולהרמס. כיום עובדת על אלבום עם בן הזוג שלה, אדריאן גאלו, הסולן של להקת הרוק הצרפתית BB Brunes. 

הקולקציה נוצרה ע"י Odile Gilbert, אייקון באופנת השיער, ו- Frédéric Mennetrier, אמן צבע מוביל וכימאי שיער נלהב, ששינו את המראה של 3 ה"איט גירלז", למראות ה"איט" של סתיו זה:
Rose Gold Retro Waves (רטרו גלי בצבעי ורדרד כתום מוזהב), Silver Blonde Chignon (בלונד כסוף אסוף בסטייל) ו- Icy Brown bob (חום קר בתספורת קצרה) .

Odile Gilbert ו- Frédéric Mennetrierיצרו את 3 מראות ה"איט", בהשראת תצוגות האופנה לסתיו מניו יורק ועד פריז, שהוארו בגוונים מטאליים והיוו מוזה לפלטת הצבעים של עונה זו. אמני צבע ומעצבי שיער משחקים בגוונים מטאליים של בלונד כסוף, כתום מוזהב וחום קר, כדי להעניק לשיער תנועה, עומק ותחכום וכדי ליפות את עיצובי השיער הלוהטים ביותר של העונה.
לוריאל פרופסיונל מציגה את ה- IT LOOKS

לוריאל פרופסיונל מציגה את ה- IT LOOKS

לוריאל פרופסיונל מציגה את ה- IT LOOKS
 



עמוד זה נצפה: 606 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור