חיפוש באינדקס עסקים

תחרות קישוטי ציפורניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 יוני 2008

כל אחת יכולה וכל אחת חייבת את זה לעצמה. ולמה? פורטל היופי הישראלי-בראש נותן לכל המשתתפות חשיפה ופרסום. ומה זה אומר? כל מתמודדת בתחרות מקבלת גלריית תמונות בה היא יכולה להציג את העבודות שלה לאלפי גולשים וגולשות  "לקוחות פוטנציאליות" שלכם לעתיד. בנוסף, הזוכות ב-3 מקומות הראשונים יזכו בפרסים:

  1. מקום ראשון: בניית אתר אינטרנט (מיני סייט) בפורטל בראש למשך 12 חודשים + באנר בפורטל + חבילת קישוטי ציפורניים מתנת חברת גרייס נייל.
  2. מקום שני: בניית אתר אינטרנט (מיני סייט) בפורטל בראש למשך 6 חודשים + חבילת קישוטי ציפורניים מתנת חברת גרייס נייל.
  3. מקום שלישי: בניית אתר אינטרנט (מיני סייט) בפורטל בראש למשך 3 חודשים.
אז מה עליכן לעשות?
תחשבו קיץ לוהט, תחשבו ביקיני וצאו לדרך. תעצבו את הביקיני שלכם או קחו תמונה של ביקיני ממגזין ותיצרו אותו על טיפס. כל החומרים מותרים, כל שיטות העבודה מקובלות. צלמו את הביקיני שלכן על רקע מדליק באיכות טובה ומצולם בקלוז אפ שיהיה ניתן לראות טוב מה נעשה שם ותעלו את התמונה לפורום. בנוסף בסיום התחרות יעלה סקר "פרס חביבת הקהל". התחרות תתקיים במהלך חודשים יולי אוגוסט 2008 (01/07-31/08/2008).
את העבודות ישפטו שלושת מנהלות הפורומים המובילים בתחום בניית וקישוטי הציפורניים בארץ:
  • שרית פנחס – טכנאית ציפורניים ופדיקורסטית בעלת וותק של למעלה מ-5 שנים, "אופל-היופי הטמוןשרית פנחס בציפורנייך" אומנית בקישוטי ציפורניים, ומדריכה במתכונת אישית של טכניקות שיפור בבנייה וקישוטים, מנהלת ראשית בפורטל היופי הישראלי בראש ומנהלת את פורום בניית ציפורניים בראש.
    יוזמת ומארגנת תחרויות קישוטי ציפורניים ומפגשי ציפורניים בין מקצועיות מרחבי הארץ.
    כותבת מאמרים מקצועיים שפורסמו ברחבי האינטרנט.
    שרית פנחס ממציאה קישוטים מרהיבים ונותנת השראה לטכנאיות ציפורנים בכל רחבי הארץ.
  • מירית שטרן – טכנאית ציפורניים ואומנית קישוטי ציפורניים. מתמחה בציור לציפורן במגוון הטכניקותמירית שטרן הקיימות. מדריכה בכירה בסדנאות והשתלמויות למקצועיות ברחבי הארץ- בבתי הספר ובמרכזי ההדרכה השונים. מנהלת את קהילת בניית ציפורניים הגדולה בישראל- nails2all. יזמה ועורכת את מגזין הציפורניים הישראלי הראשון מסוגו בארץ nails2all.
    שופטת בתחרויות קישוטי ציפורניים – שימשה כשופטת בתחרות אליפות ישראל  ה-3 (2008) בקישוטי ציפורניים שהתקיימה בתערוכת ביוטי פרו.
    מירית הוזמנה להתארח בתוכנית הבוקר של אברי גלעד ועינב גלילי בערוץ 2– העולם הבוקר והציגה בתוכנית את מגוון קישוטי הציור שלה לציפורן. יוזמת ומארגנת תחרויות קישוטי ציפורניים ומפגשי ציפורניים בין מקצועיות מרחבי הארץ. מאמרים מקצועיים שכתבה פורסמו ברחבי האינטרנט.
  • מרב צרפתי – מורה ומדריכה לבניית ציפורניים ובעלת מכון לטיפוח היד וכף הרגל "מירב הטיפוח והיופי". מרב צרפתימרב בעלת וותק של 15 שנים בתחום. מרב מארגנת מידיי שנה את אליפות הארץ בקישוטי ציפורניים במסגרת תערוכת ביוטי פרו.
    שופטת בתחרויות בתחום הציפורניים. מארגנת ויוזמת מפגשים והשתלמויות מקצועיות ברחבי הארץ.
    מעבירה השתלמויות בשיפור בניית ציפורניים על בסיס אחד על אחד. כותבת מאמרים בנושאים שונים בתחום בניית ציפורניים וקישוטים.
    מוציאה לעור של מגזין step by step nailart from Israel מנהלת קהילת בניית ציפורניים בפורטל MSN ומצטרפת לניהול פורומים בפורטל בראש.

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לפורום בניית ציפורניים.



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור