חיפוש באינדקס עסקים

סדרת הסילבסטר של B Cosmic

פורסם מאת: בתאריך: 19 דצמבר 2011

לקראת מסיבות הסילבסטר של 2012, מציג המאפר הבינלאומי Yossi Bitton, סדרת מוצרי איפור מסדרת האיפור המקצועי B Cosmic . הסדרה כולל מוצרי איפור איכותיים הכוללים מקבץ פריטי איפור בסיסיים, בתוספת שיק זוהר וכמה קישוטים בוהמיינים – המבטיחים מראה לא שגרתי ונוצץ במיוחד לסילבסטר.
סדרת המוצרים מותאמת מענה לאירועים נוצצים במיוחד, כדוגמת חגיגות הסילבסטר בה אנחנו רוצים להתבלט ולהעיז יותר ממה שאנחנו בדרך כלל עושים באירועי הערב והחברה הנוצצים. לצורך כך הוספנו גם ריסים מלאכותיות עם שיבוצי אבנים, גלוס רב-מימדי וצללית פנינה – שלא רק גונבים את ההצגה, אלא נחשבים גם לפוטוגניים במיוחד.

המאפר הבינלאומי Yossi Bitton . חגיגות הסילבסטר

סדרת הסילבסטר 20121 של מותג  B Cosmic מחכה לכם אבקת סאטן על בסיס צללית דקה ומבריקה המעניקה גימור מטאלי זוהר בזכות נוכחות גבוהה של פנינים באבקה. את המוצר פיתוח במותג במיוחד למראה הזוהר והלא שגרתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת – המאפשרת לטחון את הפנינה לחלקיקים ולהעניק לנו מרקם אטום ונעים על צללית העין. להשלמת מראה העיניים הוסיפו לערכה ריסים מלאכותיים המשובצים באבנים, שמאפשרים לכל מבט שלכם להיות בלתי נשכח ומעניקים למראה שיק בוהמייני זוהר. את מראה הפנים תוכלו לפתוח עם אבקת פודרה בגוון בהיר המבטיחה מראה שלם ועדין של עור הפנים לצד גימור מט שלא מתבלט יותר מדי. וכל זאת כדי שאת מלוא תשומת הלב יקבלו השפתיים החושניות שמחכות לנשיקת הסילבסטר.. ומקבלות מראה לא שגרתי בזכות ליפגלוס נוצץ ורב מימדי, בעל מרקם ג’ל וגימור צבעי הקשת – בזכות תוספת של פנינים וקריסטלים המעבירים את האור ויוצרים משחק קסום של צבעים. השילוב הרב גוני של הקריסטלים יוצר מראה מטאלי ומעניק שפע של צבעים הגורמים לשפתיים להראות מלאות ומפוסלות.



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור