חיפוש באינדקס עסקים

סבתא ג’מילה מכינה לחורף

פורסם מאת: בתאריך: 18 ינואר 2015

 עור הידיים

הידיים שלנו חשופות לכל מיני חומרים, כמו דטרגנטים שנמצאים בחומרי ניקוי שונים, שבין השאר גורמים ליובש, וכך גם לשינויי מזג האוויר שגם הם מהווים גורם עיקרי ליובש בידיים. על מנת למנוע זאת יש להימנע ככל האפשר או להפחית את החשיפה לחומרי ניקוי על ידי לבישת כפפות בזמן ניקוי הבית או שטיפת כלים.
 
הטיפ של ג’מילה – לערבב שמן זית עם מעט שמן קצת ולמרוח על עור הידיים עד הספיגה. להקפיד על הפעולה כל יום עד שניכר שיפור משמעותי. 
 
סבתא ג’מילה
עור יבש
 
גיל, חוסר נוזלים בגוף, עונות השנה המשתנות, יובש ולחות, אם בחוץ, בבית או במקום העבודה – כל אלה גורמים ליובש יתר בעור.
 
הטיפ של ג’מילה – העור שלנו נושם כמו הריאות –  רק כאשר העור בריא הוא יכול למלא את ייעודו, ולשמור על יופיו. כדי לטפל בעור יבש, יש לשמן אותו היטב ורצוי במלך השמנים הלוא הוא שמן הזית. מוצרי ג’מילה מורכבים בעיקר משמן זית , שמן קצח, שמן רימונים, שמן דפנה, שמן שקדים ושמן ענבים. 
 
שפתיים
 
השפתיים שלנו חשופות יום יום לשינויי אקלים קיצוניים: בקיץ – לקרני השמש החזקה ובחורף – לרוחות עזות ואוויר. כל אלה מייבשים את השפתיים וגורמים לסדקים ובקעים שגורמים לתחושת אי נוחות. 
 
הטיפ של ג’מילה – מערבבים שמן זית עם שמן שקדים ומיצוי רימונים, מורחים על השפתיים בוקר וערב. 
 
בימים אלו משיקה ג’מילה סדרה חדשה של סבונים ב-10 ניחוחות שונים: לבנדר, ורדים, רימונים-הדרים, גרניום, רוזמרין, עשב לימון, מנטה, יסמין, נענע וצמחי בר (הנוסחה הקלאסית). ניתן להשיג את סבוני ג’מילה בחנויות פארם ברחבי הארץ.
 
סבוני ג’מילה מבוססים על נוסחה מקורית וסודית, 100% טבעית, המשלבת שמן זית טהור עם מגוון עשבי מרפא מהגליל. הם מיוצרים בעבודת יד, בתהליך הנסמך על מסורת בת מאות שנים, במפעל המשפחתי בתפן שבצפון.   התוצאה: סבון ייחודי שחודר לשכבות העמוקות של האפידרמיס, ומנקה את העור מבפנים.  בנוסף, למותג ג’מילה מוצרים נוספים כמו קרם ידיים קרם רגליים המבוססים על אותה נוסחת הקסם של ג’מילה.
סבתא ג’מילה

 



עמוד זה נצפה: 562 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור