חיפוש באינדקס עסקים

נערת השנה – יאנה דוברובסקי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 נובמבר 2008

יאנה דוברובסקי היא הזוכה בתחרות נערת השנה של חיפה והצפון לשנת 2009, שנערכה אמש בגרנד קניוןשחקן הכדורסל משה מזרחי על מסלול הדוגמנות בחיפה. יאנה, בת ה-14 מחיפה, רקדנית בלהקה של ריקודים סלוניים ותלמידה בתיכון עירוני א’, זכתה בחוזה של שנה בסוכנות יולי, קורס איפור של מאדינה מילאנו ועוד.


כוכבי קבוצת מכבי חיפה בכדורסל, דגמנו בתחרות לצד המועמדות, ביניהם: משה מזרחי, גור פורת, עמית בן דוד, בן סטרונג, טוד גולדן, דבון ג’פרסון ועוד.
נציגי סוכנות "יולי" התרשמו מאד מהדוגמנים החדשים, אך השחקנים מסרו שלא מדובר בינתיים בקריירה חדשה והאוהדים יכולים להיות רגועים. גם בשיפוט הייתה נציגות של מכבי חיפה, כאשר עידו קוז’יקרו הצטרף לחבר השופטים ובחר במועמדות הסופיות.


את האירוע הנוצץ, שנערך אל מול מאות צופים, הנחו ויקה פינקלשטיין וניר גושן, שלי גפני, היתה אחראית על האיפור וגם שפטה באירוע לצידם של הצלם שאול בכר, מנכ"לית סוכנות דוגמנות "יולי" – זיוה מיכאל, דנה פליקר – בוקרית בכירה ונשות היח"צ והחברה: ליאורה גולדנברג, כרמל שבתאי, ענת בן גלים ונציגי נותני החסות.


אילנית גריוביץ ברגר, מנהלת השיווק של הגרנד קניון, אשר ניצחה על כל האירוע, הכריזה על הזוכה בתואר נערת השנה לשנת 2008, ביחד עם ליז סבג, הזוכה של שנה שעברה, אשר העבירה את הכתר.


במקום השני  זכתה הסגנית הראשונה עדי אוחנה בת ה-17 מחיפה, במקום השלישי זכתה עמית מאיר – נערת היופי עשרה בת 15 מנשר.

נערת השנה - יאנה דוברובסקי ברגע ההכרזה
נערת השנה – יאנה דוברובסקי ברגע ההכרזה. צילום: שאול בכר.



עמוד זה נצפה: 531 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור