חיפוש באינדקס עסקים

קרוקר, כרמן אלקטרה, צנזורה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 אפריל 2008

כרמן אלקטרההפרסומת של אופנת קורקר, עם הכוכבת ההוליוודית כרמן אלקטרה אושרה לשידור בטלוויזיה רק לאחר השעה 22.00 וזאת לאחר שעברה 3 צנזורים ע"י הרשות השנייה. הקמפיין שנערך ע"י ספי שקד (שופט הדוגמניות) מבעלי משרד הפרסום ענבר, מרחב, שקד, עלה אמש בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה (24) לרגל השקת קולקציית הג’ינסים החדשים לקיץ 2008, וככל הנראה תהיה הפרסומת  שנויה ביותר במחלוקת לשנת 2008.
דניאלה רייבנבך, דוברת רשת קרקור מסרה כי הפרסומת לא אושרה לשידור לפני השעה 22.00 בלילה ואף נפסלה 3 פעמים בעוון ה"פשעים" הבאים: חשד להעברת מסרים מיניים בוטים, מסרים של חוסר זהירות בדרכים, פגיעה בכבוד האדם ורגשות הציבור ובטעם הטוב כמובן.
עוד הוסיפה רייבנבך כי נשקלת עתירה לבג"צ במטרה להצליח לשדר את הגרסה המלאה של הפרסומת, בכל ערוצי הטלוויזיה בארץ.
לדבריה: "נדהמנו והתאכזבנו מהתהליך הארוך ומורט העצבים שהעבירה אותנו הרשות השנייה, מאחר והתכנים של הפרסומת משדרים אופנה וסקס אך בטעם הטוב ולא בצורה בוטה". בסרטון מככבת כרמן אלקטרה הנחשבת לאחת הנשים הסקסיות בהוליווד כאשר היא נכנסת בנסיעה פרועה בקבריולט לשכונת פשע ב-L.A. . שם היא פוגשת סוחר לטיני צעיר ומסוקס, ניגשת אליו ומבקשת לקנות ממנו דבר מה ונכנסת איתו לסמטה חשוכה. בסופה של סצנה לוהטת משהו, כרמן יוצאת כשלגופה ג’ינס חדש וצמוד ומאחוריה הסוחר נשאר בתחתונים. 
 



עמוד זה נצפה: 552 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור