חיפוש באינדקס עסקים

נועה קרייתי – עגיליון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 יוני 2011

נועה קרייתי - עגיליון"הצורפות ואני זו אהבה ממבט ראשון" אומרת נועה קרייתי, מעצבת ויוצרת תכשיטים. "אני עוסקת בצורפות מתוך הנאה ועבורי היא תחביב ולא עסק. אני מלאה בתאוות עיצוב המחפשת את הדרך והזמן למימושה וזו הסיבה שבחרתי ליצור כל תכשיט פעם אחת. אף תכשיט שאני מעצבת לא זהה למשנהו. הגעתי אל הצורפות אחרי גיל 50 והיא הפכה לי לטעם החיים".

בימים אלה משיקה נועה קרייתי את העגיליון – תכשיט בעל נוכחות, מרשים וייחודי, מלאכת מחשבת של ממש. העגיליון הינו עגיל הנאחז בחלקה העליון של האוזן, בלי קליפס וללא צורך בחור.

הקולקציה מציגה עגיליונים ארוכים המשתלשלים מטה, מרהיבים ונעים עם כל זיע וניע ומציגים את פניהם הרב גוניות, או כאלה הצמודים לאוזן, וממקדים את תשומת הלב לעיצוב המיוחד.

לעגיליונים אפקט חזותי מרהיב במיוחד, שלא ניתן להתעלם ממנו. העיצובים מאופיינים בקווי יופי עדינים אך בד בבד משדרים חוזק ועומק עיצובי מעניין ורבגוני.

בתכשיטיה משתמשת נועה בחומרים האיכותיים ביותר כולל זהב, כסף טהור, יהלומים ועוד מגוון רחב של אבנים יקרות. על מנת לשמור על חדוות היצירה וייחודיות התכשיט, מעוצב כל תכשיט בעותק אחד בלבד, כאשר כל חלק וחלק, כולל הפרטים הקטנים ביותר כמו סוגר וחוליות, נעשים כולם בעבודת יד, בהשקעה ובאהבה רבה. התכשיטים של נועה מלאי נוכחות, גדולים ומרהיבים. הם משדרים יוקרה ואיכות ופשוט אי אפשר להתעלם מהם.

נועה קרייתי - עגיליון
נועה קרייתי – עגיליון



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור